Je to vsechno tvoje vina

Je to vsechno tvoje vina

Anotace: ---Vybuh vsech pocitu---

Uz se to blizi.. za tyden te uvidim... uvidim te 13 dni v kuse... mam divnej pocit z toho, ze nic necitim... 3 roky za ssebou mam srach, obavy jaky to bude, ale taky neuveritelnej pocit stesti a radosti, ze te opet uvidim... pokazde ve stejny dobe.. a kazdej rok to same... a tenhle rok nic... necitim strach... necitim ani zlost... necitim tenhle rok nic...
Vidis co jsi udelal?? Znicil jsi me.. Uplne celou... Tabory jsou o toho, aby se clovek tesil na ty lidi, ne na nekoho koho miluje... a proto, ze te uz nemiluju, netesim se tam vubec... vidis, vidis co jsi provedl?? vidis co jsi ze me udelal?? trosku... nic jinyho... za vsechno muzes ty... jen ty...
Vim ze si za to muzu sama.. ze jsem se zamilovala ja sama... ze to ve svy podstate byla moje chyba, ae nemuzu to vsechno svadet na sebe...

Nesnasim te...
Udelal jsi ze me bezcitnou mrchu...

(ěščřžýáíéů)
(ěščřžýáíéů)
(ěščřžýáíéů)
Autor Someday, 30.06.2008
Přečteno 510x
Tipy 3
Poslední tipující: Cleo, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty to zvládneš, věřím ti. Tohle pro tebe bude zkouška a ty se s ní musíš vypořádat. Bude se ti to stávat ještě mnohokrát, že potkáš lidi, kteří pro tebe něco znamenali a ted už to neni takový.. Držim palce:))

09.08.2008 10:37:00 | Mademoiselle S.

není vinou toho druhého, že nejsi schopna dávat lásku, přemýšlej o tom ;)

02.07.2008 10:54:00 | Dao de

tak tohle naprosto znám...a věřím, že to nejsou příjemné pocity, ale už kvůli tomu, že nesmíš ukázat svou zranitelnost, to, jak moc ti tím ublížil, jakou tě udělal (jak ses zmiňovala), to všechno si musíš nechat pro sebe...nemělo by cenu mu to teď všechno vyčítat...je to minulost, tak ji nech spát a neprobouzej věci, které tolik bolí :))
snad bude brzy lépe a přeji hodně sil!

30.06.2008 19:46:00 | 0-0

drž se...

30.06.2008 19:34:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí