Vodní dýmka

Vodní dýmka

Anotace: Podivná to věc! Vstupujte směle! Toto je věnováno uživateli NEALL. P.S. To se přihodilo dnes odpoledne.

Už je to tu zas. Ta strašná chuť. Chuť po té kouzelné věci. Chystám se znovu ji zapálit. Bez dobrých přátel to ale nejde. Píšu svému nejlepšímu příteli(neall). Obratem mi přijde souhlasná odpověď. Jaké štěstí! Na nic nečekám a napouštím vázu(karafu) vodou. To by bylo. Teď přichází nejdůležitější věc. Naplnit ji tabákem. Je třeba správně namíchat příchutě. Rozhodl jsem se pro dvojté jablko jako základ, mátu pro osvěžující chuť a trochu skořice pro pikantnější pokouření. Teď ještě někde sehnat alobal. Mám ho. Udělat pár dírek a mám hotovo. Nejdnou slyším zvonek.
Kuba už dorazil. Přivítam ho a pozvu dál. Vše je nachystané, stačí jen rozžhavit uhlík. Než však ,,dojde", žačínáme konverzaci obvyklým:,,Jak se máš?" Uhlík je připraven, a proto můžeme začít. Už od počátku cítím, že jsem výtečně namíchal všechny chutě. Chvíli je ticho. Pak začína Jakub vzpomínat na poslední den zakladní školy. Povídá mi o tom, jak si všichni uvědomili důležitost okamžiku. S některými se už nikdy neuvidí. Kéž bych tam mohl být také. Bublání vodní dýmky navozuje pocit pohody. Přesně tak si představuji chvíle, které by si měl člověk zapamatovat. Kouř houstne a náš rozhovor je již zcela nenucený. Vyprávím Kubovi, jak jsem se měl na chatě. Pozorně poslouchá. Vyprávím, kolik tam mám kamarádů, a co jsme prožili, a jak jsme se nasmáli. Mimo řeči ho tam pozvu. Řekl: ,,Určitě přijedu!" Dýmka mezi námi vytváří jemné pouto. Lehce si ji podáváme, jako by to bylo živé. Tabák pomalu dohořívá, ale nikdo ještě nechce ukočit tuto seanci. Hodina pokročila a Kuba už musí jít. Nerad se s ním loučím a ve dveřích ještě nadhodím, jestli bych nechtěl přijít i zítra. Souhlasí. Ani netrvá na vodní dýmce, ale v duchu určitě poskočil radostí. Ještě teď, pár hodin potom, nehnutě sedím v křesle a vychutnávám ten okamžik. V tom mě napadne, proč to nepřenést do psané formy. A tady to máte! A jaký je vlastně smysl tohoto vyprávění?
Je to pro ty, kteří si myslí, že vodní dýmka je jen vylepšená cigareta. To není o tom, kouřit tabák. Je to něco nepopsatelného. Je to možnost sejít se s přáteli a popovídát si, zatímco v pozadí tiše bublá ta záludná věc.
Autor metal hearts, 04.07.2008
Přečteno 518x
Tipy 7
Poslední tipující: PoeziGirl, animovaný medvídek Pů, Jammie Spark
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chotěbuuuz! xDD Díky ti moc za pozvání na chatu a už se nemůžu dočkat, jestli se tam dostanu na ty hasiče :-DDD

18.08.2008 19:39:00 | Jammie Spark

Znám i kapesní vodárnu!

10.08.2008 11:27:00 | metal hearts

Jooo, tak to je pravda!!!!! Pamatuju si to jako dneska, když sme poprvé s mýma nej kámošema zažehli vodnici :)
Tenkrát sme jí pojmenovali Bublačka :D Byla modro štířbrná, s utrhnutým "šnupadlem", tak sme ho tam přivázali šátkem. A fungovalo to. Pak sme se všichni pohodlně usadili do našich hipízáckejch křesel a začli čadit:) Najednou sme se všichni rozkecali a vznikla z toho konverzace pro všechny. Mám na to krásný vzpomínky, protože ted už nic takovýho neděláme. Z naší party spolu dva začali chodit, pak se rozešli a ted se nesnášejí. Další se odstěhovala a já se s jednou pohádala, takže fakt jen vzpomínky :) Ale samozřejmě, občas si dáme třeba jen já a kámoška vodnici v čajovně :) Přesto ale, to není to, když tam jsou všichni co se mají rádi a kecají o věcech, kde byli společně, vládne pohoda a Bublačka je naše :)
Strašně dobře si to popsal...........:)Moc se mi to líbí!!!!!! :)
Kdo nezažije, nepochopí :)

06.07.2008 14:32:00 | PoeziGirl

Vodnice Vodnice, kam nás to taháš xD

05.07.2008 23:38:00 | Jammie Spark

díky za komentář. vodní dýmka je o hodne zdravejsi nez cigarety. žadný nikotin ani dehet a kouř taháš přes vodu.

05.07.2008 23:07:00 | metal hearts

Vodnice fajn,škoda jen,že to tak prý ničí srdce (arytmie apod..) .. na něco umřít musíme

05.07.2008 16:37:00 | animovaný medvídek Pů

Musím uznat, že ještě teď nabírám v puse chuť máty... fakt paráda dneska byla... už se těším na chatu jak tam poznám více lidí :-)

04.07.2008 22:44:00 | Jammie Spark

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí