Vyjde to... co?

Vyjde to... co?

Anotace: ...co nám má vlastně vyjít?...

...Já to vlastně pořádně nevím co bych chtěl v životě dokázat a všechny mé dětské sny už vyprchaly, tak jak mám vědět, co mi má v životě vyjít? Nenechávám si radit a poslouchám své kroky na cestě a přitom přemýšlím, co bych mohl dokázat opravdu dobře. Když kolem mě prochází člověk, kouknu se na něj na pár chvil a otočím pohled znovu před sebe...
...Na co přišla vaše hlava když jste přemýšleli nad věcmi, co chcete dokázat a chcete aby to vyšlo?...
...Vždycky když se podívám na toho člověka co zrovna prochází, sice se kouknu před sebe, ale probleskne mi hlavou, co asi chce dokázat on, co dokázal nebo touží po tom, aby mu vše vyšlo. Pravdou je, že nikdy nic nevyjde až tak úplně podle našich představ, ale s tím už se spokojíme, když to alespoň vyjde...
...Já zatím nemám přesné cíle, ale každý můj krok na cestě po mně vyžaduje hromadu myšlenek, zaměřenou právě na tuto stranu...
...Doufám že vaše cíle objevíte a ti co je objevili je uskuteční, já se o to také budu snažit, aby všechno jednou vyšlo...
Autor Jammie Spark, 05.07.2008
Přečteno 293x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Karlička, PoeziGirl, metal hearts
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přemýšlíš a to je dobře...

13.08.2008 22:21:00 | Bíša

To máš pravdu... dávám tím najevo, že ani zdaleka nevím všechno...

06.07.2008 22:48:00 | Jammie Spark

Víš jakej máš eště charakteristickej znak????
__________
Že u každýho nadpisu svý básně nebo úvahy, máš na konci otazník ;)

06.07.2008 14:35:00 | PoeziGirl

Každý má svou vlastní cestu. Jen ji najít. Jak se zpívá v jedné známé písni, "i cesta může být cíl". Cílem nebo cestou rozhodně není majetek, postavení nebo peníze. Cílem je jen a jedině láska k druhým lidem a k sobě samotnému. ALe na to musíš přijít sám:-)

S požehnáním

06.07.2008 11:35:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí