Proč?

Proč?

Anotace: Proč?

Proč ty neustálé války? Proč Bush napadá ostatní státy? Teroristé, kteří svými atentáty zabíjejí tisíce nevinných lidí. Z jakého důvodu je ropa cennější než lidský život? Děti, které umírají hlady v Africe, ačkoli my žijeme v přepychu a totálním přebytku. To neustálé handrkování o tom, jestli je lepší být křesťanem, muslimem anebo hinduistou. Anebo ateistou? Zbraň v ruce fanatika, která se jeví jako pádný argument. Lidé, utíkající z Iráku, Súdánu, Číny, aby vůbec přežili, protože někomu vadí jejich přesvědčení, kterým ale nikoho jiného neobtěžují! Olympiáda v Pekingu, kde se hrubě porušují lidská práva. Od kritiky se ustoupilo, jde přece o byznys. A ten je nejdůležitější. Děti, které fetují, pijí a okrádají důchodce. Organizované gangy, které okrádají a zabíjejí. Proč jsou lidé ochotní znásilňovat a zabíjet? Proč úmyslně ničí život a právo na štěstí druhému člověku? Kde je spravedlnost? Kde je právo? Kde je radost ze života? Štěstí? Pohoda? Klid? Mír?

Proč to vlastně všechno píši? Jen chci vyzvat k tomu, aby se každý, kdo tohle bude číst, na chvíli zamyslel, jaké skutky činí a jaká slova vypouští ze svých úst. Nejsi ty sám ten, který svými slovy zraňuješ lidi ve svém okolí? Nejsi ten, který druhým nepřeje štěstí, ale smůlu, propad a prohru? Nejsi ten, který kolem sebe šíří samé negativní věci a jen brblá a nadává na všechno? Život přece není válka, zlo, bezradnost, podvody a pomluvy. My lidé si život kazíme sami a pak to svalujeme na druhé, na Boha, hlavně ne sami na sebe. Každý z nás má ale své chyby. A úkolem člověka je přetvarovat chyby v přednosti. Tak se snažme být alespoň trochu světlem pro druhé lidi, být láskou, která se rozdává a měnit tak tvář světa. Každý z nás je k tomu povolaný. Jsi sám? Nejsi. Tisíce lidí toto denně dělají, stačí se jen připojit.
Autor Hippy, 06.07.2008
Přečteno 452x
Tipy 4
Poslední tipující: Xindy, Anne Leyyd, Mademoiselle S.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nutíš přemýšlet a přemýšlet. Co by se dalo změnit, co bychom měli dělat ... Budu mluvi za sebe: co bych měla dělat? Určitě to nehodím za hlavu, zapřemýšlím a pokusím se změnit to, co mohu. Třeba nás pak bude vic :)

14.03.2009 21:50:00 | Anne Leyyd

Líbí se mi to, je pravda, že nejvíc škody napáchají lidé, i když si to třeba neuvědomují(nebo uvědomují, ale vlastní prospěch je pro ně víc než to, jak to tady bude vypadat).

07.08.2008 12:43:00 | Červená a černá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí