Zamyšlení nad bytím

Zamyšlení nad bytím

Anotace: Kdo si toto přečte sám si udělá názor a proto nebudu uvádět stručnou charakteristku.

Čas od času mě dostane taková podivná nálada, pohybuji se jako měsíční stín a své okolí vnímám velice zvláštně. Takové nálady nejčastěji přicházejí na podzim, kdy přichází sychravé počasí, listy stromů pomalu mění svou barvu do různých odstínů teplých pastelových barev a někteří lidé tak nějak zvolňují tempo svého bytí. Avšak neřekl bych, že se toto tak úplně týká velkých měst. Když se na vše podívám z pohledu třetí nezaujaté osoby nebo lépe z ptačí perspektivy, tak vidím najednou ten šum všech těch lidiček, kteří za něčím spěchají a honí se za každou cenu, aby zvětšili své hmotné statky. Je tu ale otázka proč, co je k tomu vede. Odpovědi se sice najdou, ale není vše tak jednoduché a jednoznačné. Asi nejvíce člověka dnes k takovému uspěchanému životu žene dnešní konzumní společnost. Peníze jsou všechno!! Za ně si přece pořídíš byt, zaplatíš nájem, koupíš jídlo a super hadry, aby jsi byl pořád "IN" a dobře vypadal. Také děcka dneska stojí spoustu peněz, pořád chtějí novější mobil, protože ten starý ještě není barevný, pak zase že nemá foťák atd. Jenže cenu peněz sami neznají a nevědí co to obnáší. Dnešní lidé už mi občas přijdou jak smylu zbavení, nejednají čestně, nepomůžou slabšímu, prostě emicionálně vyprchali. City už jim kolikrát ani moc neříkají a všechno tohle dělají ve jménu luxusu, vlastního pohodlí a peněz. Sám sebe se proto ptám: "Je to už s námi opravdu tak špatné a co by se s tím dalo udělat ??" Toť otázka k zamyšlení pro všechny kdo si přectou tuto úvahu a naleznou v ní alespoň kousek pravdy se kterým by souhlasili.
Autor Lvicek, 01.10.2004
Přečteno 2590x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (11x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí