Není tu a já si s ním chci povídat

Není tu a já si s ním chci povídat

Anotace: Kamkoli půjdeš, nech nad sebou kousek rozprostřeného nebe. Dodá ti to svobodu

Miluji každý okamžik s ním, miluji všechny ty chvíle, kterých si vážím jen já sama a které jsou pro něj samozřejmostí. Ne, nebylo tomu tak vždy. On tehdy zůstával a já pořád někam utíkala, hnána svými sny. Jenže proč člověk zjišťuje, co je tak moc důležité, až když se mu ten druhý vzdaluje? Možná jen proto, že se pozvolna rodíme, musíme zesílit a překážky nás uvědomují o tom, kterou z hor smíme v budoucnu pokořit. Jenže na světě nejsou jenom hory, jsou to také lidi, kteří nám dávají smysl.
Moc bych chtěla všechno vrátit zpět, vzít zpět slova, která měla ublížit někomu jinému, ale nakonec bolí mě samotnou. Chtěla bych víc objímat a méně starat o sebe. Více dávat, aby ten druhý byl opravdu šťastný, ale jen do té míry, aby se tak nekonalo na úkor mne samotné.
Vím, že by mi rád ukázal věci, které jsem v životě nemohla mít, okamžiky, které jsem v životě nemohla prožít. Jsem za to vděčná. Ale nemám co na oplátku dát, protože nechce nic z mého světa. Připadne mu malinký, věci jsou obyčejné a okamžiky prchavé. Proč, když se mu pokaždé otevírám, on se mi vzdaluje?
Může přede mnou utéct, ale nikdy se neschová úplně, protože já si jej nosím v sobě. Vyplnil místo toho nejdražšího člověka na světě. Pečlivě jsem si jej střežila, ale jemu stačilo pouze přijít a v tu chvíli, bych mu darovala vše.
Je smutné, že člověk poznává, že doopravdy miluje teprve tehdy, když jej ten druhý nepotřebuje. Můžeme milovat skály, lesy, hory, sníh, ale rozesměje nás to všechno? Jen tak koupí milovanou knížku a někde v davu vyhledá naši dlaň?
Život je moc křehký a my den za dnem sílíme a rosteme. Objevujeme nové a nepoznané a neustále se učíme. Tak prosím, Bože, jestli jsi, ať najde zase cestu ke mně….
Autor Sunny, 29.07.2008
Přečteno 717x
Tipy 24
Poslední tipující: Haniéčka, Dilla, Zamilovaná do nezamilované doby, d---, Merlík, Zdeněk Farkaš, makretka, Heda, J's .., Petrik78, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

sunnynkovské :)

19.10.2008 13:05:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

Zdá se mi, že procházím podobnými myšlenkami jako ty, v opuštění něco nalézám, ale ještě nevím kam se ubírám... už se nebojím co bude, snažím se hrát hru jak jen to jde :-)

09.09.2008 19:57:00 | d---

Jo, rozbitý hrníčky se slepují špatně. Vždycky to někudy teče :-( Ale je krásný, že v dnešní době ještě někdo dokáže myslet srdcem.

27.08.2008 00:50:00 | Merlík

Sunny,neslepuj hrníček jednou rozbitý,
vím a znám ...

10.08.2008 22:34:00 | Vivi.~2

Sunny...na to nemám slov...cítím se tak trošku podobně...

10.08.2008 10:57:00 | makretka

On nás slyší,a ty máš možnost najít cestu k němu, či se o to pokusit..

04.08.2008 22:04:00 | J's ..

NO aspon nekdo tu napise poradnou uvahu, ja mam pocit, že uz to moc lidi neumi...:-)nebo nevim...

30.07.2008 20:18:00 | saddova

On nás prý vždycky slyší...

29.07.2008 21:49:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí