Nitky

Nitky

Anotace: ...

Představuji si to asi tak, že každý člověk má na svých prstech uvázanou tenkou stříbrnou nitku. Někteří věnujeme pár z nich ihned po narození svým rodičům, a poté zbylé rozdáváme během života. Někteří obsadí veškeré nitky už v mládí a někteří ke skonku svého života užívají nebo užívali pouze malou část.

Potkala člověka, příjemného a milého... Souznila s ní a ona věřila ve věčné a věrné kamarádství, a proto jí jednu ze svých nitek pomyslně přivázala na její prst. Jak čas plynul poznávali se víc a víc. Někdy se jen tak smály a jindy brečely, ať spolu nebo kůli sobě.
Byla moc mladá a neuvažovala nad tím, že nitek je velice málo, že je nelze rozdávat jen tak bez rozmyslu a hned.
Jejich cesty se rozešli... Imaginární nitky byly přetrhány.
Když se ve zralém věku potkaly znova, snažily se navázat tam kde přestaly. Jenže když znovu svázali své nitky, které byly už jednou byli přetrhány, vyskytly se na jejich nitkách uzly...

Jejich přátelství fungovalo stále dál, ale uzel zůstal na jejich nitkách navěky...
Autor Hříšná, 30.07.2008
Přečteno 272x
Tipy 6
Poslední tipující: ewon, Karlička, Metcheque, WAYWARD
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkný

08.08.2009 00:19:00 | ewon

Smutné, ale pravdivé! Doufám, že mě se tohle jen tak už nestane.
Mám dvě takové kamarádky, od dětství. Pak jsme se odstěhovali. Jedna se z toho města odstěhovala také, druhá šla na vysokou. S oběma jsem v kontaktu (štěstí to mé!) ale ani s jednou už to nebude ono, protože vidět se osobně je přecejen lepší. Ale v tomhle ohledu..nebýt věcí, jako je mail a ICQ - asi bych s nimi nebyla v kontaktu nijak. Možná jen dopisy..
Takže, dávám ST za tuhle úvahu!;)

06.11.2008 13:49:00 | Karlička

...tip za nitky života

31.07.2008 12:48:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí