EMO...

EMO...

Anotace: Drtivá většina lidí tento styl odsuzuje, ale já ho miluju...<3 Po dalších dnešním nadávkách na můj styl, jsem se prostě musela vypsat.. Budu ráda za každičký názor.. =o)

Procházím rušnou ulicí a každý druhý člověk se otočí...Jo, sice jsem ráda středem pozornosti a navíc..ty divné pohledy lidí, směřované na mou osobu mi dodávají energii..xD Tak jsem jiná a co jako..? Jak už jsem někde četla, vy se mi smějete, že já jsem jiná, ale já se směju vám, že jste všichni stejní... Tak co..? Nezáleží na tom, jestli mám na sobě zrovna černou nebo nikoliv, nebo jestli mám či nemám patku.. mám emo v srdci a smějte se, klidně se smějte.. Většina lidi na mě říká nadávky typu: ,,Čau emařko, kde máš žiletku?" nebo ,,Nemáš brečet v koutě a sama" anebo ,,Jéé, ty ještě žiješ?!"... S úsměvem na rtech jim ukážu můj ctěný prostředníček, jehož nehet se leskne čerstvě nalakovaným černým lakem.. Jak říkám, není to o tom, že když je někdo emař, tak jen brečí v koutě a už vůbec nemusí být sám..!! Je to celkově o emocích, takže, jak o pláči a trápení, tak i o smíchu a užívání si života..!! =o)Většinu lidí ovlivňuje, ale bohužel i internet, kde byla sepsána řada mnohých nesmyslných trapných a ironických pravidel->"Jak být emo" Jedná se, ale o jednu velkou parodii, což mnoho lidí nechápe a řídí se tím...xD Lol, pozeři.. Vůbec neví o čem to je, hlavně, že mají černé vlasy a proužkované podkolenky..xD Takže někdy mě uvidíte v riflích, tičku a obyčejných botaskách a jindy v růžovém tričku s Hello Kitty, v černé sukni, v converskách, na hlavě budu mít růžovou sponku a růžovou a černou čelenku, černé korálky, černé náramky, černé stíny a černou řasenku... přes rameno hodím tašku celou oplackovanou, hlavně s Emily The Strange <3 a s přívěskem Spongebobem, občas nosím taky kravatku <3 Ale, jak jsem řekla, nezáleží na tom, jak vypadáte, ale na tom co cítíte...a to je hodně důležité.. Žádný styl neodsuzuju, jako někteří lidi, odsoudí emaře, aniž by s ním promluvili jedinou větu.. A i ti, co říkají, že jsou "sami sebou" tak i když si to mnohdy nepřiznávají, do nějakého stylu prostě zapadají, ať chtějí nebo ne.. Všichni emo zkrátka odsuzují, pardon, všichni ne, ale drtivá většina, nemůžu za to, že je teď emo "IN" a zkrátka je hodně těch zku*venejch pozerů... až bude v módě třeba disco, všichni budou diskáčci..xD Já zůstanu emo.. miluju ten styl, miluju sXe, proto do něho i patřím.. A nikdo mi to nikdy nevymluví.. Konec, už jsem dožvatlala..
Autor P€ŤULK&, 01.08.2008
Přečteno 381x
Tipy 10
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Zuz, J.U. Ray, lennerka, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ja z podstaty nic neodsuzuji, je to poměrně hezky pojaté, každý má právo nosit si co chce a v podstatě vypadat jak chce, pokud tím neotravuje své okolí, jako např. lidi bez domova, co si to někteří i vybrali a zpříjemňují svým odérem ostatním lidem den. Jen by mne zajímalo z tvého cekem mladistvého pohledu, myslíš že budeš ve stylu EMO až do konce života ? Že jednou budeš třeba máma s dětma a manželem, budeš muset chodit do práce, myslíš že by tě společnost nebo nějakáý seriozní zaměstnavatel, kde přijdeš do styku s klienty vzal i se stylem EMO ? Já se domnívám že ne, jelikož společnost je příliš konzervativní a člověk se musí pořád adaptovat podmínkám, takzvaně zaškatulkovat (alespoň v rámci mezí) aby zapadl kam potřebuje. Ještě by mě zajímalo kolik tak bude lidí ve stylu EMO např. od 30 let výš ? Myslím že celkem pár a jen tam kde si to mohou dovolit nosit (vyznávat) nebo si to vybrali jako styl života a separují se od společnosti kompletně, pak jen nevím, kde by brali zdroj financí ? Neber všechny co se snaží/vypadají stejně že si to vybrali, společnost si to dost často žádá. Další věc je, že i styl EMO je vlastně de facto podporován velkými korporacemi (převážně obchodující s textilem a doplňky) vždyť sama jsi řekla, že je to IN a co je IN se i dobře prodává, tak proč v tom teenagery vlastně celkem skrytě a nenápadně nepodporovat, když to tak dobře vydělává ? Neber prosím můj komentář jako nějaké kázaní nebo útok či něco takového, je to jen hlubší zamyšlení nad tvým zamyšlením bráno z jiné perspektivy jiné osoby ;)

15.09.2009 21:51:00 | Lvicek

musím uznat, že tohle dílo má konečně váhu. stylově je to nevyzrálé, ale obsahově /a o ten tu jde především/ je to paráda. konečně i já uznávám, že tentokrát máš pravdu a jak mě znáš, nedělám to často...piš více podobných článků...líbilo se mi to!

08.04.2009 19:31:00 | 11477

Každý má svůj styl, cosi, co uznává. Já nemám nic... tedy ne doslovně, nemám nic vyhraněného, ale neodsuzuji názor druhých. Tvé dílko se mi líbí, má hodně do sebe a je myšlenkové. Přiblížila jsi nám zasejkc kus něčeho, co jiní odsuzují, abo jsi právě možno vysvětlila cosi někomu, kdo má stejné vyznání...

25.11.2008 17:53:00 | NikitaNikaT.

Když jsem četla o tomto stylu, docela mě to zarazilo, protože se vlastně všude píše jen o sebepoškozování v EMO, sebevraždách atd. prostě jen to negativní. Pak jsem se setkala s jednou holčinou, která je vyznavačkou EMO a moc mě překvapila a hlavně mi vysvětlila podstatu a není vůbec o pozéřech. Každý má právo vybrat si co se mu líbí a co mu vyhovuje a druzí by to měli respektovat a nekydat špínu na všechny, jen proto, že někdo se hlásí k EMO a vůbec nepochopil poctatu toho stylu.
Moc pěkně jsi to napsala a Tvůj článek by si mělo přačíst hodně lidí.

06.08.2008 10:55:00 | JaniHani

Problém je v tom, že nejvíc vidět jsou právě ti pozéři. Je to tak, jak kdysi řekl John Lennon (tehdy sice nemluvil o stylech, ale o revoluci): "Kdo zk**vil křesťanství nebo komunismus? Radikálové..." Správně jsi napsala, že kdo něčemu věří, tak ten tomu bude věrný, ať se bude dít, co chce. (Co si myslím o těchhle stylech - http://www.juray.wz.cz/night/housing_mourners.htm).

02.08.2008 19:06:00 | J.U. Ray

noo, oni ty pozeři jsou všude:-) To máš stejný jako s punkem... Já mám v srdci punk, stejně jaky ty EMO... a stejně tak mě rozčilujou ti, kteří si udělaj na hlavě číro, rozkopou pár popelnic a vykřikujou PUNKś NOT DEATH, aniž by chápali význam...
Já se o EMo moc nezajímam, ale je fakt, že jediné co jsem o tom do teď slyšela je to, jak se podle tebe chovaj ty pozeři...takže jsi mi to trochu objasnila:-)
Podlě mě ať si je každej jakej chce, ale nemám ráda, když si někdo na něco hraje a ví o tom prdlajz... Sakryš, teď jsem se uplne rozčílila:-)
Tak dál bud svá! a okolí si nevšímej...

02.08.2008 15:07:00 | Caracol

Dobrý článek, a i já teď už tomu víc chápu :) Jen mě mrzí, že existují i ti "pozeři", bohužel mám pocit, že je jich víc a proto dosti skreslují celkový pohled na styl EMO... což je škoda...
Nooo a taky si myslím, že máš pravdu, každý ať je tím a patří tam, kam chce, kde to miluje! Jen kdyby ostatní byli trochu ohleduplnější a hned všechno neodsuzovali... :(

01.08.2008 23:14:00 | lennerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí