Človek - nejdokonalejší tvor

Človek - nejdokonalejší tvor

Anotace: Člověk je přece ten nejdokonalejší tvor... ne?

Člověk sám o sobě tvrdí, že je nejdokonalejší tvor vůbec. Vždyť přece může chodit, plavat, dokonce i létat, myslet a milovat!
Zřejmě asi nejsem úplně člověk, ale tento názor nezastávám. Podle mne Bůh po nevydařeném prvním pokusu s dinosaury zkouší pokus druhý – nás. Ale už teď, když na nás zhora kouká, mu musí být jasné, že ani tento pokus nebude úspěšným.
Jen schopnost našeho těla bránit se je naprosto primitivní a nedokonalá. Jak si může tak skvělý tvor zlomit ruku? A ti lidé, kteří v nemocnicích umírají na rakovinu a AIDS jsou přeci také ti nejdokonalejší tvorové!
Nejenže Bohův pokus č. 2 podléhá venkovním vlivům, puká navíc i uvnitř. Člověk, ten tvor nejdokonalejší, bohužel trpí touhou ovládat druhé, být ještě dokonalejší, vyrovnat se Bohu, je-li to možné. Je schopen pro to i zabíjet své druhy. Vymyslel zbraně, které zabijí tisíce, miliony lidí... Je to sice dokonalé... ale zároveň tak... debilní.
Bože, co to děláš? A co budeš dělat potom?
Autor w.p., 01.08.2008
Přečteno 354x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ange: ano, také máš pravdu. Každý se na to koukáme z jiného pohledu - ty z optimistického a já z toho pesimistického (jak už mám koneckonců ve zvyku =) )...
ale děkuji za komentáříky!

09.08.2008 11:46:00 | w.p.

zajímavé...

02.08.2008 14:55:00 | Caracol

Clovek, ten omyl c. 2, vsak trpi aj chorobou, ktorej sa hovori srdce a dusa. Je ochotny pomoct kamaratovi ci uplne neznamemu cloveku. Je schopny milovat, spoznavat svet okolo seba a ocenit jeho krasu. Je ochotny obetovat cely zivot, len aby sa ti druhi mali lepsie. Je to jediny tvor, ktory dokaze potlacit svoje pudy, aby... sa mohol slobodne rozhodnut. Preto si myslim, ze nemozes hadzat vsetkych do jedneho vreca.

02.08.2008 13:25:00 | Marekus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí