úváha plná otázek

úváha plná otázek

Anotace: dokáže je někdo zodpovědět?

Normalita?
Co je pro nás normální?
Jaký je normální život?Existuje takový?
Jsou nějaké formy pro člověka, nějaké formy jak žít?
A kde? Kde jsou napsány nebo uloženy? nebo schovány?
A proč by se ty formy měli schovávat? Proč, když by nás naučili jak žít? tak se stále ptám proč? Proč by je někdo schovával? Aby jen on sám měl užitek? Proč by to dělal když by nám to pomohlo od zla?
Další otázkou je, jestli ty formy potřebujeme? Potřebujeme ukázat jak žít? To na to nepřijdeme sami? myslíte, že by se nám s nimi žilo lépe? I když by jsme všichni žili stejně?
Vyplatilo by se to? Byl by svět bez válek a násilí? Byla by to utopie?
Vždyť teď jsme každý tak jiný, hezky jiný, každý má své kouzlo a originalitu. Uchovaly by nás tak ty formy?
Udělali by jste to jen kvůli víře v lepší zítřek?

Myslím že by nás ty formy neuchovaly takoví jací jsme. Přes tu všechnu brutalitu i násilí a zlo které je na tomto světě, dá se s tím aspoň trochu bojovat. Vždy je nějaká šance.
kdežto když by byla nějaká kniha, spis či listina zničilo by to vše co je jiné. Byli by jsme tak nudně stejní, jen podle nějaké knihy.
Ano svět by byl jiný/možná/ plný dobra? Věříte však že tam, kde je tolik dobra nemůže bát zlo?
Omyl, zlo bez dobra neexistuje a naopak. A i kdyby jsme podle nějaké formy žili, za pár let, století, tisíciletí by se vše vrátilo zpět nebo i zhoršilo. nebo by jsme si udrželi tento styl života?
Vždy tu však bude někdo, kdo vybočuje z řad ostatních. někdo kdo chce být svůj. Nepodřizovat se pravidlům. Někdo by nastolil změnu /možná/. Myslíte tedy, že by nám ty formy pomohli?
Autor anima alba, 04.08.2008
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý máme spoustu otázek, ale naše odpovědi a názory by Ti byly k ničemu...=) Musíš si odpovědět sama=)

04.08.2008 18:42:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí