"Ty máš 13?"

"Ty máš 13?"

Anotace: .......

Jednou jsem slyšela od své doktorky, že moje fyzická a psychická vyspělost může být i tím, že mi rodiče dávali zbytečně velké nároky- na 8mi letou holčičku odpovědnost, starostí a podobně-no že se ke mně chovali jako bych byla starší…například jako bych měla 10, 11 let.
A i tady jsem si četla komentáře tipu- nepiš tak dospěle…na takové myšlenky máš ještě dost času.
Jenže…jde o to…..Já nevím jak se mám chovat, nevím jak se chovají holky mýho věku, nemůžu za to, že se raději bavím s dospělýma než abych si hrála ještě s bárbínama.

Někdy si přeju, abych to uměla zastavit. Se chovat tak jak se chovám, ale nejde to. Neumím to. Není to v mých silách.
I kdybych strašně chtěla, přála si to…nevím.
Nevím nad čím přemýšlejí dnešní 13ti leté holky, nevím jestli rády vaří…
Někdy je mi i na obtíž, když někdo řekne: „Ty máš fakt 13? Já myslel/a 15, 16…“ Dřív to bylo super…ale teď? Chci být normální 13ti letá holka a nečíst si komentáře : Ty máš na to ještě čas…

Tak…jak se chovají dnešní 13cky??
Autor Kira Haulie, 05.08.2008
Přečteno 282x
Tipy 4
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Stepankas, Simísek
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak o chování třináctek bych mohla vyprávět:D Ty odsud dolejzají za staršíma, snaží se přitáhnout jejich pozornost kouřením, chlastáním, machrováním a podobnýma stupiditama, serou se lidem do vztahů a vůbec, nejlepší by bylo některé zašlapat:)
Teda - jasně, že to nedělají všechny. Myslím teď jen ty od nás.

02.09.2008 15:00:00 | Grafomanická MIA

Ne každý komentář tady je z těch, které stojí za to vzít si k srdci.... Takže se vykašli na všechny ty rádoby rady a buď sama sebou, klidně i starší.... vždyť věk je jenom číslo.
Mně je krásných 24, holky v mém věku mají nezřídka rodinu (nebo o ní občas uvažují), já místo toho s přehledem zapadnu mezi partu puberťáků a je mi naprosto skvěle:-)...

09.08.2008 16:16:00 | Gina Rocca

No, ty komentáře abys nepsalaotom... když tije tolik sice neznám, ale s tímvysíváním souhlasím...Já zase měla od 1. třídy odpovědnost, jako neměli jiní ani ve 14 ti letech... zamykala sama barák, chodila do školy, bývala sama doma třeba i dva dny v kuse... Je fakt, že tu vždy byla jistota babičky, která by přijela... Nebo jsem dojížděla od prváku sama do hudepky a tak.. prostě jsem se úplně jinak osamostatnila, a teď, když mi za dva dny je 15 a koukám se na kámoše, kámošky, kterým je 14 a teprve teď začínají dělat, to co já už v tak první třídě. A s tím hledání témat mezi dospěláky, tak se rozhodně bavím raději třeba s dvacetiletou sestřenkou, než náctiletou spolužačkou, která má ty pubertálně nemožný řeči tipu: kluci, kosmetika, jsem přibrala, pomlouvání a tak... Já mám bohužel smůlu, že v mé třídě jsem dost "nezvaný host", protože ze 17 děcek si snad vážně rozumím jen se třemi... Takže proč ztrácet s mími vrstevníky trpělivost, když je jinak tolik bezva lidiček, (třeba imladčích) s kterýma si rozumím daleko líp... Třeba já si neumím předtavit, proč mě v 15 letech baví hlídat 3 roky starou ségru od kámošky... Že bych se už i těšila až budu mamina?? :) :) - no, radši ne...

06.08.2008 12:03:00 | Stepankas

Už si nevzpomínám... Poté, co mě lidi poznají "podle keců", tipnou mi víc, než kolik mi je..chápu tě=)

05.08.2008 18:40:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí