Dopis

Dopis

Anotace: chtěl jsem ti to říct osobně, jenže tu nejsi a těžko se to drží uvnitř, stejně si to nejspíš přečteš

Asi se na mě zlobíš, kvůli tomu, jak se chovám, ale pochop, že nejsi jediná, kterou to bolí, ani to tak být nemůže. Doufal jsem, že to bude jinak, bohužel není a ty se zase trápíš a vypadá to, že mnohem víc, než předtím, došlo ti něco, co sis odmítala připustit a to něco mě nesmírně bolí. Je tu tolik věcí, který mě nutí, přemýšlet, trápím se. Došlo ti, že jsi ho milovala? Nebo to k němu pořád cítíš a lituješ toho, že už se tě nedotýká on? Jsi teď vůči mně chladná, nevím co si o tom mám myslet, co jsme prožili nebyl žádný sen, i když to tak možná kolikrát vypadalo. Představa, že se trápíš, mě dohání k šílenství a moje neschopnost ke vzteku. Zlobím se na sebe, že je moje láska tak malou, až neviditelnou náplastí na tvůj žal. Vidím, že jsem pořád stejně nanicovatý, snažil jsem se, ale mám dojem, že moje společnost je pro tebe přítěží, která ti nenosí nic, co by ti nějak pomohlo. Co naplat, že ti chci dát moje srdce, že tu jsem pro tebe, není o co stát... Nedivím se... Srdce mám zlámané a já jsem kompletně na nic. Po tom, co jsme prožili, by mělo být všechno jinak, ale není, ne u tebe. Moc se v tom nevyznám, bylo by od tebe hezký, kdybys o tom se mnou mluvila. Takhle tu jsem na nic. Jsem tu sám. Víc už psát nebudu. Nejspíš bych neměl psát nic.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 06.08.2008
Přečteno 346x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí