MY ŽIJEME....

MY ŽIJEME....

Anotace: SMUTNÁ NÁLADA A VZPOMÍNKA...:-(

ŽIVOT JE HOŘKÝ!!!Ano to tedy je, ale zároven sme rádi že žijeme.Tak proč si stěžujeme?Jiní lidé spáchají sebevraždu, když si myslí že život je OPRAVDU tak hořký...BOLESTNĚ HOŘKÝ!Nedávno jsem viděla na internetu, jak si chlap prostřelil hlavu.Jen sem nepochopila proč to udělal.Snad proto, aby lidi viděli jeho poslední chvíli toho tenkého vlásku života?Myslim, že ne!Nikdo nemá důvod brát si život, ale pokud to někdo opravdu chce tak prosím....

Pak ale nevěřim v boha.Ano někteří lidé hledají okamžik, aby z tohoto světa odešli.Fajn!!!Pokud to chtějí tak at, ale proč tedy bůh bere život lidem, kteří by žili rádi? Měla jsem kamaráda.Umřel na leukémii.Nemocím se prostě nevyhneme, ale i tak ten kluk žil rád a žil veselý život a najednou se ta tenká nit přetrhne a dostane vás to.SMRT-slovo o čtyřech písmenech a kolik znamená.Změna života, smutek, bolest, ztráta at někoho blízkého či vzdáleného, ale bolí to.Co ti lidé udělali, že musí takhle skončit?Sakra.... Přáli si žít. Před rokem mi umřel další kamarád.Nebyl tak moc blízký jako Vojta, ale byl to můj kamarád.Kluk co žil svůj veselý život a nestěžoval si.Tak proč?Proč ho musela zabít klučičí hloupost?PROČ???Chtěl se bavit, v tom špatnym nápadu hledal zábavu a skusit něco zakázaného.ZAKÁZANÉ OVOCE CHUTNÁ NEJLÉPE! Ale pokud vás to ovoce zabije?Když pod tim ovocem doslova bolestně uhoříte?Ano udělal hloupost a pak ho lidé na internetu soudí že to byl idiot, kretén atd.Bylo mi z toho zle.Kdyby se nejedNalo o kamaráda tak si asi řeknu to samé.Ted sem konečně pochopila. Nikdy si o člověku který provedl hloupost toto neřeknu, jen ho polituju a uvědomim si že chtěl třeba žít a bavit se stejně jako Lukášek, Vojta a ostatní zbytečně mrtví lidé.Bůh je tady jen proto, aby nám ulehčil občas moc špatné chvíle.I já se k němu občam pomodlím, ale nevěřim vněj.Věřim, že na nás někde ta proklatá zubatá čeká, ale skoro pořád si stoupe hodně špatně.Tak vás prosím, žijTe život jak nejlépe umíte.Vesele a štastně.Vaši blízcí, kteří už mezi námi nejsou by si to přáli.TOMU VĚŘTE!!!
Autor S.a.b.i.n.k.a69, 16.08.2008
Přečteno 278x
Tipy 2
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí