Naděje

Naděje

Anotace: Věř...Zkus věřit..

Občas..Vlastně dost často nic nejde.Nefunguje.Nechce klapat.Nebo ještě hůř se stane najednou něco nečekaně bolestného..Tragédie.Smutek.Samota.Kdy máš pocit,že není absolutně nikdo kdo by Tě chápal,protože pokud bys někomu řekl co cítíš a jak to bolí,musel by si myslet,že jsi blázen..Občas si to myslíš i Ty sám...Ale není to pravda..
Někteří říkají,že tohle jsou jen slova,ale..slova mají neskutečnou moc.Dokážou ubližovat,ale taky dokážou zachránit..Bývá nám zle-všem do jednoho.Asi jde o to nevzdat se a neskončit.To nesmíme..
Lidé mají v našem životě různé úlohy.S někým se smějem,jinému můžeme říct téměř vše,někoho milujeme..A pro někoho jsme takhle důležití i my,ačkoli to občas vypadá,že by po nás neštěkl ani pes.Není to pravda...
jen se snažit den za dnem a vydržet...A mít naději.Naději,že bude líp.Naději,že přijdou krásné a šťastné dny.Proč?
Protože ony přijdou!
Autor MissLonely, 24.08.2008
Přečteno 354x
Tipy 3
Poslední tipující: nedám si. díky, Agnees, Mademoiselle S.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Za posledních několik dní jsem se naučila, že naděje je skoro to nejduležitější co potřebuju. Umírá poslední a když je ještě v co doufat tak je to dobře... Horší je, když už se optimismus i naděje vytrácejí.. Naděje...Naděje...

25.08.2008 16:25:00 | Mademoiselle S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí