Chci...

Chci...

Anotace: Něco o každém z nás.....

Jsem, to co jsem, nechci hrát hloupou tragikomedii a nechci se nechat vláčet davem, nechci pořád s někým bojovat, chci vědět, že jsou tu lidi, kterým na mě tolik záleží, tolik, že by za mě život dali, chci tu být pro ty, kteří za to stojí a za ty dám život já, kteří nikdy předemnou nebudou nosit tu masku falše a přetvářky.... ale jak to poznat? Nevím, zkusím, uvidím. Chci věřit lidem, nechci mít další důvod k nenávisti, tak mi ten důvod prosím nedávej, chci tebe, chci tě mít ráda, chci tě milovat, chci tě nenávidět, chci..... chci tě celého a napořád, chci toho moc? Chci toho málo? Chci buď všechno nebo nic, chci buď nebe nebo peklo, chci buď světlo nebo tmu, chci buď černou nebo bílou, nesnáším šedou...... chci...... a budu mít!!! Co bylo, bylo, nebudu tě měnit, ty neměň mě, tak to bude krásné, tak a ne jinak. Nezajímá mě minulost, nezajímá mě budoucnost, zajímáš mě jen ty, tady a teď, chci vědět, jestli ty slova, co mi říkáš jsou pravdivé, chci vědět, jestli ty věty, co pronášíš, myslíš vážně, chci vědět, jestli ty rozhovory patří tobě a mě nebo jen mě a nebo jen tobě. Chci být jediná, chci ať jsi ty jediný, chci slyšet tvůj třesoucí se hlas, chci vidět tvé hluboké pohledy, chci cítit tvůj parfém, chci slyšet, jak ti buší srdce a chci vědět, že jsem pro tebe už navždy středem vesmíru a že na tom nechceš už nikdy nic měnit. A ty věř, že chci být pro tebe vším a mnohem víc,než jen tušíš, ale ty tohle všechno už dávno víš........zůstaň tu se mnou a nech mě udělat tě nejšťastnějším člověkem na zemi...... už navždy tu budu pro tebe.........protože bez tebe jsem ztracená...
Autor janice.sweet, 02.09.2008
Přečteno 339x
Tipy 1
Poslední tipující: Alex Foster
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí