Postřehy II

Postřehy II

Anotace: jen tak

Buď krásný a milý, buď chytrý,ale ne vychytralý, chápající, inteligentní, sportuj, buď vtipný, buď úspěšný a oblíbený, buď nápaditý, kreativní, spolehlivý a důvěryhodný, buď pozitivní, buď realista, buď tajemný i roztomilý, buď přirozený, buď štíhlý, zdraví, zásadový, nespoutaný, divoký, zajištěný, jdi s módou, buď zapálený pro věc, uměj naslouchat i vyprávět, buď kulturní, buď v obraze, zapomeň na rutinu, važ si tradic, respektuj, hraj si a zpívej, buď samostatný, buď i týmový hráč, buď ČLOVĚK !!!

Prožíváme citové renesance…… co a kolik toho vyžaduje dnešní svět po člověku? Co a kolik toho chce a vyžaduje dnešní člověk po světě? Co a kolik toho chce a vyžaduje člověk od člověka? A od sebe sama? Pláčeme nad každodenně rozlitým mlékem a láteříme nad překážkami, které nám přináší život a přitom opodál každé překážky sami stavíme trojnásobně vysoké zdi, aby si na nás ten dnešní svět a život jen tak „nepřišel“. Nakonec ale zjistíme, že vězníme a omezujeme sami sebe, ale přiznáme si to?

Jsme tak ublížení,zahledění do vlastní bolesti, že neznáme, co je pokora.
Autor Reason, 03.09.2008
Přečteno 247x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí