Víš co je to...?

Víš co je to...?

Anotace: Taková "blbůstka"...:)

Víš co je to lítat? To je stát s rukama rozpřaženými a nepotřebovat nebe…Prostě nepotřebovat… Nepotřebovat nic… Zkus si to a až se ti to podaří, tak nezapomeň zavřít oči.
Vryj si to do paměti, protože tohle se už opakovat nebude.

Už nikdy, zažij si to jednou a pak jen mluv.

O ničem a o všem. Ovšem… Kdo tě asi tak bude poslouchat? Stačí se rozhlédnout a ostatní nevnímají. Nezajímáš je. Prostě NE! Každej má svý problémy a starosti.

Tak proč zrovna ty tvoje by měly být ty důležitější?

Tak proto NEZAPOMEŇ ten pocit jedinečnosti a osamělosti. Protože tahle je ta jediná na světě, která ti nevadí.

Nikdy už to nebude lepší.

Nikdy už se ti to nestane.

Přesto sni, protože snílci mají přece -jen- lepší svět.

Není růžový – taky, kdo by dneska na sebe vzal růžový brýle? – každý by se ti vysmál. Tady nemůžeš ukázat, že umíš snít, že miluješ snění. Tady by tě to zavrhlo a podřadilo do skupiny bláznů.

Nemůžeš přeci žít ve vymyšleným světe…

…a nebo, přece…?
Autor rry-cussete, 03.09.2008
Přečteno 550x
Tipy 16
Poslední tipující: Moni_07, BARBYE, el viento, Čarokrásná dívka od vedle, Fog, její alter ego, Rafi..., Bloodmoon, Grafomanická MIA, stmivani.na.lepsi.casy
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

paráda...

29.09.2008 07:59:00 | el viento

Moc krásný. Přiznám se, že já jsem obrovskej snílek.

14.09.2008 10:44:00 | Čarokrásná dívka od vedle

Je to krásný. Ale co když tě nevnímají jen proto, protože řeší úplně to samý? Někdo tě vyslechne vždycky :)...

12.09.2008 20:47:00 | Fog

Nádhera :)

07.09.2008 13:28:00 | Rafi...

Jo, ta pasáž se mi taky líbila.
To je ale fakt.. nikdo neposlouchá, nikdo nevnímá, ani se nenamáhá předstírat, že vnímá... asi proto už je dneska trendy mít psychologa, i když to vlastně v tom případě ani není tak trend, jako nutnost, a kdo ví, jestli i ten psycholog jen nedělá že dělá:)

03.09.2008 19:05:00 | Grafomanická MIA

Víš co je to lítat? To je stát s rukama rozpřaženými a nepotřebovat nebe…

- hrozně hezky řečeno :)

03.09.2008 18:51:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí