Přítel...

Přítel...

Anotace: Kdo je vlastně naším nejlepším přítelem a co pro nás znamená...?Jaká je asi představa toho nejlepšího přítele...

je to ten,kdo tě podrží a podá ti hrnek teplého čaje,když k němu dorazíš za deštivého večera.Je to ten,který řekne život je krásný avšak dokáže pořádně zabolet...Ale ty bojuj,protože to nejvzácnější na světě je přece sám život,ne jen pouhá existence...Je to osoba,jenž se ti za tvého největšího utrpení vybaví a zůstane s tebou a v tvé mysli tak dlouho,dokud se bolest úplně nevytratí...Člověk,kterému se můžete svěřit se svým tajemstvím a vždy budeš vědět,že právě u něj zůstane schováno na věky...Je to bytost,která ti podá pomocnou ruku ve chvíli,kdy ji nejvíce potřebuješ...Ale řekněte sami,existuje vůbec někdo takový?Nebo jsou to jen pouhé sny a představy,které chceme,aby se staly pravdou?Nezbývá nám vlastně nic jiného než čekat a doufat,že se někdo takový objeví at už ve chvíli kdy nám půjde o něco,na čem nám záleží nebo at je to jen náhodné setkání...Asi každý má svého nejlepšího přítele,popřípadě hodně přátel,ale zamysleli jsme se vůbec někdy nad těmi,kteří to štěstí nemají a nemají vůbec nikoho komu by mohli říci jak je jim smutno...Mysleme alespon my na ně a držme jim palce ,aby brzo do svého života zasvětili a podělili se s ním o radosti ale i strasti každodenního života...
Autor sarycek, 06.09.2008
Přečteno 391x
Tipy 4
Poslední tipující: Shnecek, Dilla
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přítel je tichá studna přání;

přítel je anděl s lidskou tváří-
neoplývá svatozáří,
ale jeho srdce zná,
co jiný anděl nepozná.

Bolest tva mu není cizí,
zná již každou slzu tvou,
v útrobách má srdce ryzí,
s lásky mocnou záplavou.

Přítel je tvá studna přání-
zlato slunce za svítání,
mírný vítr ve tvých vlasech-
nadnese tě v těžkých časech,
přinese ti modré z nebe,
přítel....
to je.... kousek z tebe.

07.09.2008 07:24:00 | Dilla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí