Pár otázek bez odpovědí

Pár otázek bez odpovědí

Asi každý někdy okusil pocit samoty uprostřed lidí. Každý asi někdy zapřemýšlel jaké by to bylo žít jiný život. Dostat šanci, která nikdy nepřišla. Nebo alespoň změnit svá minulá rozhodnutí. Vlastnit kouzelný prsten, nebo chytit zlatou rybku. Udělat někdy něco jinak.
Ale pak mě napadne otázka: Jaká bych byla, mít tu možnost? Lepší? Horší? Zcela jistě jiná.
Právě ty mé cesty mě utvořily takovou jaká jsem. Ale je to dobře? Opravdu jsem si to zasloužila? Čím? Provedla jsem někdy něco tak špatného, aby si mě to našlo? Aby mi to zarylo drápy do života a vzalo mi to kus mého já? Tu mou čistou část? Tu část, díky které bych byla jiná? Ať už to znamená cokoli a jakkoli? Proč mě jedno jediné rozhodnutí, které ani nebylo plnou vahou na mě samotné, pronásleduje už tolik let?
Je to jako pověstný balvan uvázaný k noze. Je se mnou stále. I když na něj nemyslím, někde tam je. A připomene se. Proč se nemohu odprostit od věcí minulých? Proč nemohu zapomenout? A jsem opravdu tak špatná, jak sama věřím?
Tolik otázek, ale nikdo kdo by odpověděl. A tolik lidí, kteří tonou v těch samých temnotách.
Přečteno 456x
Tipy 13
Poslední tipující: angellka, Holis, Favi, blue, Megalo'R, pTk, spare, Bíša
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není dobré to brát tak, že jsi špatné. Být špatný... To je tak obtížně definovatelné, že špatný je každý. Kdybys někde v čase něco změnila, něco, co by změnilo tebe, byla bys někdo jiný. Nebyla bys to ty. Ztratila bys sebe samu. Každý o tom alespoň jednou zapřemýšlí, ale je to jako jed, který nás může zničit. Jinak dobré, vážně :)

26.02.2014 20:09:55 | angellka

člověk musí nejdřív odložit svou minulost
aby mohl jít dál...

(forest gump)

15.09.2008 15:22:00 | Favi

odpovědět si musíme my sami, přijde na to čas
odpovědi jiných nám nic nedají
to není život někoho jiného
to je náš život
naše cesta

13.09.2008 15:08:00 | blue

Život nám pořád něco bere a nakonec si vezme i náš poslední výdech, proč na to pořád myslet... Moc pěkný. Umíš.

10.09.2008 20:36:00 | pTk

Souhlasím s Bíšou.
Kdybys byla zlá, tak o tom ani neuvažuješ.

Možná časem...někdy se ukáže, PROČ.
Proč se staly věci, které dnes vypadají, že se neměly stát.Proč tolik bolesti a samoty...ale věř!
To není trest.

10.09.2008 20:13:00 | spare

Určitě jsi dobrý člověk. Zvedni se a bez ohlížení
kráčej dál životem...

10.09.2008 13:29:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí