Závislost lidstva na zvířatech

Závislost lidstva na zvířatech

Anotace: Co všechno bychom udělali pro svoji spokojenost a pohodlí? Dokázali bychom zabíjet? Většina z nás zabíjí, nechceme si to uvědomovat, ale je to tak. Pro dobré jídlo dokážeme jít přes mrtvoly...

Jak moc je lidstvo závislé na zvířatech? Jídlo, móda, kosmetika, zábava, věda - co mají společného?
Mnozí z nás si bez masa nedokáží představit svůj každodenní oběd. Na talíři se nám rozprostírá zvíře, které nedávno bylo připraveno o život bolestnou smrtí. Občas bychom se aspoň měli zamyslet, jestli vážně potřebujeme maso tak často. Většina z nás totiž ani nemá ponětí jak krutou smrtí jsou zvířata zabíjena. Pokud si myslíte, že je to něco rychlého a bezbolestného, jste na omylu. Všichni z nás bychom měli vidět pravdivé dokumenty o tom, jak to vypadá na jatkách. Měli bychom vidět jak dokáže člověk hnusně pracovat se zvířaty - tvory, které si mnohdy pořizujeme domů jako mazlíčky.
Před koupí budoucího člena rodiny bychom měli zvážit všechna pro a proti. Realisticky posoudit podmínky pro jeho šťastné žití. Budeme ho mít rádi i za deset let? Některá zvířata to štěstí nemají a jejich páníčky rychle omrzí. Končí pak na ulicích, ze dne na den zbaveni svého teplého pelíšku. A to je jejich konec.
Je cirkus doopravdy dobré místo pro návštěvy dětí? Některé cirkusy se svými zvířaty nenakládají zrovna moc pěkně. Kolik ran, bolesti a utrpení stálo zvíře jeden bravurní kousek? Cirkusy by měly být zakázány, jelikož představení Týrání zvířat by se nemělo konat a už vůbec ne v přítomností malých dětí.
Bohužel stále je na světě hodně lidí, kteří své bohatství přepočítávají na luxusní kousky ve svém šatníku. Svými kabáty z norků mohou všem ukázat jak vysoce jsou postaveni. Místo vražd by si však měli najít jiný způsob jak se vychloubat.
Dermatologicky testováno. Většina výrobků obsahuje právě tento nápis na svých zadních stranách obalů. Znamená to, že jste zakoupili výrobek, pro který trpělo několik zvířat. Přece pro krásu se musí něco vydržet. Avšak mi přijde, že zde je cena až moc vysoká. Proč by za řasenky měli trpět nevinní tvorové?
Co je důležitější? Chránit zvířata nebo sebe? Léky jsou testovány na zvířatech. A zde si myslím, že jenom věda má pádný argument, proč testovat na zvířatech. Ale i tak je to kruté. Simulovaná autonehoda znamená, že zvířeti rozdrtí hlavu. Poté se snaží vyléčit tento případ. Pálení kůže pro získání praxe léčení popálenin také není výjimkou. Co všechno zvířata musí podstoupit pro lidstvo. Co vše nám dávají. A my jim za vše oplácíme bolestí a smrtí...

V dnešním světě se stará každý sám o sebe a málokdy pomůže druhým. Bylo nám dáno přemýšlet. Jsme lidé, tak přemýšlejme.
Autor S!muSh (004), 10.09.2008
Přečteno 257x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí