jen pocit

jen pocit

Anotace: jen pocit, celý,,,

Tak tu stojím.. těšila jsem se na dnešní den a byl tak zvláštní. Pomíjivost touhy a střet s realitou, že?
To, kdo jsem a jak mluvím, je tak odlišné, musí být, až k tomu dojdeš, tedy zda, pochopíš.
Mám ráda východ slunce, protože nemrzne a já mohu jít ven, "jen tak".
V autě si tak pozpěvuji a vím, jak moc je hezký den.
Je, pak tě potkám, tedy přijedeš pro mě, je večer, je teplo a já si tak říkám, co..
Mám ráda ticho v autě stejně jako živý rozhovor., ale dnes jsme ticho, protože já přemýšlím a ty se divíš .
Pak práce, tolik slov, tolik plánů , bavíme se.
A já?
Dívám se na tebe, pozoruji, jak do mě dloubáš, jak mě zkoumáš.
Jsi, několikrát jsem odešla a zůstávám. Jsi, pro mě jsi tím člověkem, kterého mám ráda, kterého respektuji, obdivuji a přesto..
Proč jsou dny, kdy neladím?
Proč jsou chvíle, které nechápeš?
Byly chvíle, kdy se lidé nejdou víc přiblížit. Mají dojem dokonalosti, kterou já nemám ráda, protože zavazuje a není nad ní. A v nedokonalosti se bojíme toho , co přijde. Ale nepřijde nic, co bychom neznali. Přesto se bojíme, bojíme se všedností? A co jsou všednosti? Všednosti vnímám , mám je vlastně i ráda, protože nemusím objevovat, protože jsem ve známém. Vím jak se usmíváš a vím , jak se mračíš. Znám tvé vrásky z nedočkavosti a znám tvé rozzářené oči nadšeností. Přesto to neumím denně plnit.
A já dnes neumím asi napsat nic, co dát. Jen mám hlavu plnou a srdce také a jen tu tak sedím. A dívám se.
Přemýšlím o své zranitelnosti, která není vidět, ale přesto dýchá. Přemýšlím o své arogantnosti, která není, ale chová se tak. Přemýšlím kam, co, jak, aby jsi se cítil a zůstal. Pracoval se mnou.
S hlavou skloněnou..
Ne nikoli, já přece hlavu neskláním, jen z úcty.
Vážím si tě, jako člověka, jako chlapa i jako spolupracovníka. A trvalo mi to, tě rozeznat. Ani dnes to úplně neumím.
Ano jsem komplikovaná a nikdy mi nepovíš kde. Já vím, jak jednoduché je slovo nevím.
Přesto, kdybys ses..ale proč. Rozmazlujme se v maličkostech a odvíjejme své příběhy s dobrými konci, protože špatné konce existují jen na konci.Na tom konci, kde již nezvládneme nic, ani ctít.
Líto , je mi líto chvil, které zřejmě zmaříme svou nedokonalostí a svou vztahovačností. A přesto pochopme a pokračujme v těch příbězích. Získáme tím víc.
Bojím se zda odejdeš, ale.. přesto věřím , že zůstaneš s ní, s tou, co ti komplikuje život a nutí tě ke spoustě věcí, protože bez těch snů, bys žil, ale ona by ti chyběla. Já vím..
Až mě příště potkáš, budu stejná a ty budeš rád, protože jsem sice někdy protivná , ale jinak jsem přeci víla kouzelná. Přeji si to tak a také si přeji , aby jsi mi to chvilku plnil. Tedy ..víš ne?
Obdivuji a ctím si svých přátel a děkuji, že jsou a nebýt tak individuální, jistě bych řekla víc.
Mám tě ráda.
Autor zelená víla, 11.09.2008
Přečteno 517x
Tipy 21
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Danger, WhiteSkull, Bíša, Amelieee, piťura, jedam, WAYWARD, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherné..

09.11.2017 01:18:15 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Specifický dar upřímnosti ... Neuvěřitelné...ST.

12.01.2017 01:02:16 | Ochránkyně utlačovaných

devět let staré dílo...díky za připomenutí... s tímto člověk se vídám dodnes... dáváme si... mám ho ráda... -)

12.01.2017 01:06:35 | zelená víla

:-)

12.01.2017 15:32:07 | Ochránkyně utlačovaných

díky za připomenutí :-)

14.01.2017 22:07:17 | zelená víla

Osobitá úvaha, líbí se mi...*:)

06.10.2011 18:12:00 | PIPSQUEAK

Líbí se mi jak přemýšlíš nahlas :-)
Hold básně táhnou a dlouhé stránky úvah nebo povídek se moc nenosí.Což je škoda...

Aby si byla šťastná, vždy ti musí něco ke štěstí chybět…

02.09.2010 22:48:00 | Danger

Napsáno s citem...

08.01.2009 16:34:00 | Bíša

pokračuj...

29.09.2008 11:59:00 | piťura

Děkuji,
buď dál sobecká, umíněná. Najdi co chceš a vnímej maličkosti, jsou přeci kouzelné...
A piš, protože tím dáváš..sama za sebe děkuji i já se zamýšlím díky tobě nad hodně věcma.
Děkuju...

18.09.2008 00:39:00 | zelená víla

zamyslela jsem se nad sebou... jo, jsem sobecká a vztahovačná, kritická a umíněná, nevím co chci a nevážím si maličkostí až do doby, než je ztratím... a touhle úvahou jsem ji to všechno naráz uvědomila a proto dík, i když si nejsem jistá, do jaké míry s tím půjde něco dělat...
taky mám ráda zelenou
měj se krásně a piš, jde ti to...

17.09.2008 23:20:00 | Trdlo

děkuji za přivítání a jsou věci, které jen píšeme pro sebei pro ty, kteří " umí " číst. Ne? :-) Děkuju

11.09.2008 01:11:00 | zelená víla

...momentálně jsi to řekla mi,řekni to mu.
...vítej na Literu :-)

11.09.2008 01:02:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí