Hrozná vize jak by to mohlo dopadnout..

Hrozná vize jak by to mohlo dopadnout..

Anotace: ,,Vaše starost jsou oči,ruce nechte na úderku".Tak tohle jsem slýchával na vojně.....

Jmenuji se John a jsem první den na této stanici.Je to úžasná věc být součástí něčeho co chrání celej svět,tak mi to bylo řečeno a já o tom nepochybuji,jsem přeci svobodný člověk svobodné země co na tom že místní lidé protestují.Jsou to nějací domorodci zvaní Čekos a prej je to jejich zem ale Bill říkal ve včerejším projevu že jim už nepatří protože podepsali smlouvu o užívání na dobu neurčitou.Konečně jsme blíž těm rudejm zasrancům co terorizujou svou zem a vše ve jménu svobody .Místním velí náš Klaus,to je dobrý ani to neví a maj našeho Santu,sice mluví jako kdyby spal nebo byl buzík z evenue ale je náš.Sleduji obrazovku monitoringu,ty zmrdi ani neví že filtrujem jejich mobilní hovory a jak něco tak naši hoši nastoupí a zlikvidují,joo prevence je nutná a kdo prudí musí být eliminovánjinak by se mohla rozšířit hysterie a to Bill nepotřebuje a ani já,chci klid a užívat si.Je to pěkná kolonie o které jsem neměl ani páru že je naše a ještě tak daleko za mořem.Ruďasové se seskupují někde na Hranici se zemí která nám vyhlásila válku někdy v minulosti je to nějaká Slovenia,takovou rezervaci sice neznám ale říkali nám na instruktáži že není nebezpečná.Poplach!!!!!! kontrolky svítí červeně co to????? Sakra nějaký přelety a nad naším čekos .Kurňa co to je !?? Nic nefunguje áááááááá utrhne mi to uši,zasraný sluchadla...............
Oheň a žár spálil vše kolem a nejen kolem ale vše co oko dohlédne a ještě dál,tlaková vlna zbořila co zůstalo a jen hukot vzduchovích vírů hučí prostorem.......
Světlo zhaslo...proboha co se to děje ? Říkali nám že jsme tu naprosto bezpečni,Ruďasové jsou přeci neschopni cokoliv zničit......hoří panel s technikou a já hasím...nedá se tu dýchat,kouř z plastů dusí......pane bože kde jsi to se nedá vydržet.Z vedlejší místnosti se vypotácel George,krvácí z uší a z úst,padá a jen záškuby těla dávají jasnou odpověď..je po něm.Ostatní leží na podlaze a jen namodralé světlo blikající na stěnách dělá z těch těl přízraky....seru na ně ...ven jen ven na čestvej vzduch buší mi hlavou.Nějaká ta solidarita? K smíchu ...každej sám za sebe tak nás to učili ve výcviku.Proplétám se změtí suti a jiskřících kabelů směrem ven....záchrana je na dosah...kurva jak je ten kood,hlava třeští z nedostatku kyslíku plasty se pálí a dusí vše okolo...maska..do prdele mám to ale štěstí,nasazuji si masku a jdu dál ...jo.... tango456087skylab2012......dveře ,pancéřové ale přeci jen dveře se otvírají.
Padám na zem podtržen obrovským náporem horka a vichru,všude kde byl les jsou jen hořící svíce kmenů smrků ….poušť uprostřed evropy.Půda je hžavá a je cítit spáleniště,hlavou mi probleskne vzpomínka na letní grilování …......nějak se mi to nezdá oči mě bolí od žáru.Zakrývám si je rukou a najednou vidím tu věc.....jen jednou.Světlo a tma ...jen bolest v očích ,chvilku je ticho ale jen chvilku,ve zlomku sekundy slyším jekot a praskání země,ten žár si už neuvědomuji,jak taky jo vždyť už jsem se vypařil jak kapka vody na plotně...
Autor mobo, 18.09.2008
Přečteno 304x
Tipy 3
Poslední tipující: Cristinne, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tak to bylo hodně působivý...

19.09.2008 20:11:00 | Cristinne

tak to bylo hodně působivý...

19.09.2008 20:11:00 | Cristinne

tak to bylo hodně působivý...

19.09.2008 20:11:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí