Roman

Roman

Anotace: Příběh chlapce, kterého jsem ve svém raném dětství tolik zbožňovala, než jsem pochopila, že je to blb. Dneska je mi ho zatraceně líto.

Hezkej kluk a svým způsobem i hodnej, ale byl zatraceně hloupej. Hodnou a hezkou holku měl, ještěže byla taky chytrá a utekla od něj. Sice až po pár letech, ale přeci to udělala. No a tehdy se to zlomilo. Všichni totiž do té doby doufali, že s ní zůstane, ale když to vzdala, šlo tov s ním od desíti k pěti. Pil, hrál automaty, holku neměl,všechny peníze vždycky promrhal, byl to zkrátka zoufalec.
Později chodil domů jednou za několik dní, pak se ztratil na měsíce a tak to šlo dál a dál, pořád dokola.
A dneska? Kdyby ho jednou za čas někdo někde neviděl, asi bych si myslela, že se někde uchlastal k smrti nebo ho někde umlátili.
Promiňte mi prosím, že píši tento příběh bez jakéhokoliv uměleckého cítění. Píši pouze tak, jak mi to srdíčko dovolí. Romču jsem neviděla asi 2, možná i 3, roky. Chtěla bych být o pár let starší. Pak bych ho stačila líp poznat.Jenže já si ho spíš už pamatuju jako toho věčně opilýho kluka s hloupejma řečma.
Sakra to bolí, když o někom víte to pěkné jen z doslechu...I tak ho mám ale pořád moc ráda.
Autor Jamesow, 21.09.2008
Přečteno 368x
Tipy 3
Poslední tipující: Aurora., Doki
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Člověk se někdy spálí proto,že si nepřiznává na blízkých zápory.Vidět je ani nechceme, protože je máme rádi. To jen k anotaci.

15.05.2009 15:18:00 | Aurora.

I to se občas stane, že se člověk zlomí a nenajde cestu zpět, škoda jen, že často kvůli malichernostem...

25.09.2008 20:33:00 | Gabriel17

ještě jsem tvé dílo nečetl, ale ta anotace je naprosto pecková... :)

21.09.2008 21:53:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí