Někdy to nevidíme...

Někdy to nevidíme...

Anotace: Je to hlavně o mě, ale vím, že to zažil každý z nás! Opravdu to pomáhá...

Někdy to nevidíme….

Jednou mi kdysi někdo řekl, že až budu chtít všechno vzdát a budu chtít skončit se životem, mám si stoupnout před zrcadlo a zahledět se do něj. Mám se dívat tak dlouho, dokud v něm neuvidím sama sebe šťastnou a obklopenou svými nejbližšími. A až sama sebe uvidím, mám si říct, že i když se někdy něco nevyvede, tak ale stojí za to tady zůstat a prožívat trápení a bolest, ale taky štěstí a radost a hlavně lásku, kterou mi dávají všichni, co mne nějakým způsobem štvou. A víte proč? Protože jim na mě záleží a nechtějí, abych je opustila.
Někdy to nevidíme, ale řešení problémů je většinou hned za rohem. A pokud máte kolem sebe lidi, kteří, ač Vám někdy nesmírně lezou na nervy, stojí při Vás, tak to je důvod, proč tu zůstat s nimi!
A myslím, že každý z nás prožil takzvaný ,,konec“, ale taky věřím, že dost z nás se vzchopilo a šlo dál a ta cesta byla mnohem zajímavější a lepší!
Autor Barule, 22.09.2008
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí