Člověk a inteligentní? - Blbost

Člověk a inteligentní? - Blbost

Anotace: Člověk je debil! Není Bůh!

Člověk a inteligentní?

Obecně řečeno: člověk a debil?
Protože žádný z nás není dostatečně inteligentní na to, aby mohl něčo řídit, být obletován! Vezměme si třeba takové panovníky. Copak oni byli něco víc než poddaní? NE! Byli obyčejní lidé, co vlastní spoustu území a co jsou hlpupější než obyčejný, chudý člověk. To samé bohatí lidé. Copak oni jsou na tom s inteligenci líp jak ti chudí? Také ne! Někdy chudý člověk je chytřejší než bohatý, co se vyloženě koupe v penězích. A víte proč? Protože ten chudý člověk je inteligentní od přírody, bylo mu to dáno, za to ten bohatý to má z knížek a ze strašné dřiny. Takže je nesmysl, že ten co něco v životě dokázal je chytřejší než ten, co pracuje za minimální mzdu někde v továrně! A proto si myslím, že člověk není inteligentní, aspoň ne tolik, aby se nad někým mohl povyšovat. Protože každý je strůjce svého osudu a také telentu a chytrosti a je na každém z nás, jak s tím vším naložíme. Ale nemůžeme se považovat za nejinteligentnější bytosti na světě. Protože nejsme a nikdy nebudeme. Můžeme bý chytří a úspěšní, ale nikdy nebudeme dokonalí a lepší, než celý svět. To totiž nelze! Nejinteligentnější je jen sám život. Ten jediný ví, co si kdo zaslouží.
Autor Barule, 22.09.2008
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí