:´(

:´(

Anotace: </3

Ani nevím,co tu vlastně ted chci napsat .. jen tak sedím u počítače a slzy mi tečou nepředstavietlně rychle a nedá se to zastavit .. je to jako když něco chcete moc zastavit,ale nejde to...nevím,co budu dělat .. nevím,jestli to co cítím a co si myslím je správné,ale jediné co vím,je , že at už chtěnně nebo nechtěně mám zlomený srdíčko a to na miliony kousků .. Brečím tu a nevím co mám dělat .. jak je tohle možné,tohle se mi přece nemůže stát,mě , té, co nikdy nebrečí a nikdy nepřizná,že je jí smutno .. je mi smutno a cítím se sama .. Proč se to muselo posrat Petře?:´( .. Nechtěla jsem to takhle,ale když se Tě zeptam na to co Ti je a Ty na mě skoro vyjedeš že nic at se neptam a vůbec se mnou nekomunikuješ .. Tohle já nebudu snášet .. trápila bych se a ted se trápim nepředstavietlně moc .. nevim, jak Ti říct,abys tohle nedělal , že mě to neuvěřitelně moco bolí..je to jako kdyby někdo vzal nůž a vrazil Ti ho přímo do srdce .. nechci se Tě už ptát, co Ti je a nechci znovu dostávat tu jednu a samou odpověd,že ti nic neni .. nechci,aby sisi na mě vylejval nějaký svoe blbý nálady nebo si myslel,že když máš problém tak ho musíš držet v sobě...já ty všecny problémy chci řešit společně...SPOLEČNĚ..:´( :´( .. Mrzí mě co se stalo a mě to mrzí .. moc mrzí .. najednou jsi vstal nic si neřekl a a že jdeš domu .. ani ses nerozloučil .. nedal mi pusu na rozloučenou jako vždycky .. nepohladim mě jako vždycky .. PROČ?:´( ..
Je toho zase tolik,co mam na srdci jenže já vim,že to mezi námi neni už tak skvělý .. myslím si,že chcedš aby to skončilo .. jenže mě to zabije .. nedělej to prosíím .. nechovej se ke mě tak .. moc Tě o to prosím :(:(:(:(:(:(:( Já nevim,jak Ti pomoct,když mi neřekneš co Ti je a nebavíš se se mnou..
Promin,ale opravdu nevim .. ale tohle nevydržim .. :´(
Autor Disko králice, 23.09.2008
Přečteno 294x
Tipy 2
Poslední tipující: R.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I já bohužel přesně vím,co tím myslíš.U mě to bylo trochu jiný,věděla jsem,že jsem udělala chybu,ale at' jsem dělala,co jsem dělala,on nedokázal pochopit,že ho mám opravdu ráda a lituju ho.A pak měl ještě tu drzost říct mi,že jsem stejná jako ostatní.Nic horšího jsem v životě neslyšela.Tak třeba to vyjde aspon tobě...Hodně štěstí.

03.10.2008 10:59:00 | dreamer.

smutne... krasne si to popsala... vim o cem mluvis... :'(

28.09.2008 20:32:00 | R.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí