vnitřní boj

vnitřní boj

Anotace: Jde v podstatě o mou vnitřní zdevastovanou touhu, která mne dovádí k tomu již dále nepodléhat tomu klamavému kouzlu, kterým mne na jistou chvíli ovládl pervitin.

Postrádám chuť!

Nasírá mne jen to, co má tu moc mou duši úplně roztrhat...

Tím míním jedinné a to to, že jsem tak sláb ve svém nitru a nedokázal jsem mu vystavět svůj chrám.

Procházím jen ruinami, které na místo chrámu do mne vkládá mé okolí z mé slabosti.

Je to mé vlastní já, které je jen ovládnuto závistí a žárlivostí z druhých lidí?

Je to snad důvod proč nemohu létat???

NE!

"V podstatě nechci žít svůj vlastní život, a jen jsem si zatím nedovolil se jim v sobě postavit..."

Mám já vlastně ještě pořád tu moc měnit zítřky?
Autor RešHeNúnHe, 24.09.2008
Přečteno 367x
Tipy 2
Poslední tipující: pamp_elka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hele ňák to zvládni. zkus napsat nicku René Vulkán. Je podle všeho docela fajn.

17.05.2010 21:49:00 | pamp_elka

Mám-li tu moc měnit zítřek, pak musím začít hlavně u sebe.
A tu moc má vlastně každý, že?
Možná by víc bylo bližší k pravdě ptát se na otázku:
"Mám já v sobě ještě dostatek těch SIL na to, abych mohl upotřebit tu moc, kterouž bych byl schopen onen zítřek změnit?"
Ono vskutku nestačí jen chtít něco změnit, natož pak změnit svůj vlastní život tak, aby v podstatě dostal tvar opačného charakteru.
Nejde ani o pervitin.
Ta droga za nic vlastně nemůže, neboť její postavení jest neutrálním vůči člověku.
To sám člověk je zdrojem svého vlastního zla, svých slabostí a své vlastní smrti.
A pak také (když je tím svým hnusem polapen do pasti) je zdrojem té destruktivní síle, jež má velký vliv na okolní svět a život.
Člověk si v podstatě za to může jedině sám!
Tak tedy proč zavírat oči v závisti, když mohu slepému půjčit alespoň slovním sdělením svůj zrak?
Proč si tedy myslit že cokoliv nedokážu, když se o nic ani nepokusím a tím bych něco mohl dokázat?
Proč bych měl jen stále padat, když vím, že létání potřebuje vzlet a né seskok?
Vždyť onen můj příspěvek, k němuž nyní komentuji, je ukázkou zla z mé vlastní bytosti a nikoli ukázkou zlé drogy.
Děkuji ti za komentář.

25.09.2008 08:13:00 | RešHeNúnHe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí