jen..

jen..

Anotace: vzkaz pro tebe

Znám tě tolik let, dodnes vidím a slyším tu holku, co bylo všude moc. Moc mluvila, vlasy natolik červené , že byla nepřehlédnutelná. Tvůj hlas je zvonivý, zvoní mi v uších už tak dlouho.
Pamatuji na naše dlouhé telefony. Mluvily jsme spolu o všem, ze začátku o mé práci, kde jsem ti pomáhala, později jsme se natolik zamotaly do sebe, že jsme mluvili o všem.
Miluji ty hovory, kdy si otevřeme naše bílé víno, sedneme ke krbu a ...
Umíme se tak smát, že si ostatní myslí , že jsme blázni. Ani netuší, že se nepletou.
Umíme plakat, tak, že se zastaví svět.Prošly jsme tvou nemocí stejně smutně jako se teď řehtáme kladným výsledkům. Jak moc si uvědomujeme vymezený čas.Společně se proplétáme v těch našich snech a touhách stejně jako realitou, kterou neovlivníme.Známe své sny a svá přání stejně jako věci, které si nepřipouštíme.
Jsi, jsi moje kamarádka , která.. je průsvitná jako papír a bojovná jako lev.
Pracujeme spolu.. odkrýváme tím jiné prostory. Já býk, který běží hlavou proti zdi a pak zírá a ty osobnost náročná, která občas přehlíží detaily, které napoví.
Každá jsme ve své ulitě, kdy občas neslyšíme klepání.. bohužel.
Jsi člověk, který nemaže med kolem pusy, vždy jsem to věděla, ale toleranci se bráníš.
Já jsem snílek, který buší hlavou do zdi do krve a vnímá to kolem. Překvapivě a udiveně.
Nemáš se ráda a já se ptám proč?
Svou nespokojeností bolíš mě a bodáš kolem.
Říci nedělej to je snadné, ale pochopení je bolestivější.
Zanechme za sebou své nároky, protože jsme jiné. Jen se respektujme. Podívejme se na sebe a uvědomme si..
Já neutíkám, ale ty jsi bojovná díky své nemoci, díky svým snům, které obdivuji, ale nejsem stroj.Pak jen sedím a pláču, protože mluvit nepomáhá, možná i proto, že ten druhý nevnímá.
Jsi pro mě stálým detailem, který někdy bolí tak moc. Uvědomuji si strach z času ale i hodnotu stejného.
Umím číst v tvých očích a znám tvou tvář . Klíčuji tě a jsem záchytným bodem v tvém strachu a tápání.
Přeji si ať se přestaneš bolet a budu první, kdo to zachytí a všimne si toho. Ocení to. A já vím..díky své záludnosti máš dojem, jak to mám lehké. Kdo ví. O sobě ti mluvit nechci.
Ale... pochop jen, blízkost si nikdy nikdo nevynutí, přichází bez vyzvání a s údivem. Překvapí a položí k zemi. Zastíní to okolo a nevyprchá. Kdo ví , kdo za ni zodpovídá. Jen ji respektuj s ním.
Jsi moje třešnička na dortu, kterou obdivuji, miluji, respektuji a ctím.
Smekám nad tvou odvahou, odhodlaností, brutálností, láskou a rozvahou.
Nezlob se.
Autor zelená víla, 01.10.2008
Přečteno 386x
Tipy 9
Poslední tipující: Danger, PacificTrans, PIPSQUEAK, Bíša
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

MILOVANÁ EVIČKA.... NÁDHERNÁ A NESKUTEČNĚ PROCÍTĚNÁ...

01.10.2018 20:07:55 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

milovaná i milující... :)

19.10.2018 22:31:25 | zelená víla

další Tvá "lidovka"
Libí se mi jak málo slovy,dokážeš popsat celý prostor.
Cítím blízkost a pokoru,za to dík.
PS:prosím jen 10 kapek...:-)

01.10.2018 20:03:14 | Danger

tedy, kam jsi to zabloudil :-)vzpomínky proudí...

19.10.2018 22:30:58 | zelená víla

Neskutečně...Neskutečně citlivá bytost,naše drahá Zelená Vílunka...

14.01.2017 22:36:17 | Tvořilka Lenka

týýýýjo, kam jsi to nezabrousila...
tahle dáma mi naučila velkého respektu k lidem... velkého respektu a lásce, kdy to není jen krásné...
měla jsem ji ráda... leč naše cesty se před lety rozešly... ale díky, děkuju za připomenutí...

14.01.2017 22:43:23 | zelená víla

Já Tě fakt ráda čtu..:-) Každé Tvé dílo v sobě skrývá něco nepopsatelného a velmi silná, respektuhodná a křehká sdělení..:-)

14.01.2017 22:45:34 | Tvořilka Lenka

tak to děkuju, je mi ctí, že to tak někdo vnímá... je to neskutečný u tak soukromého díla, který člověk dal dál jen tak, tehdy... bez ohledu, zda to někomu něco řekne, jen vypsání...

14.01.2017 22:49:41 | zelená víla

Ovšem:-)

14.01.2017 22:53:26 | Tvořilka Lenka

ryzí pocitování..

01.02.2014 01:35:29 | PacificTrans

mám slzy v očích... za prvé pro to, že vidím jméno Bíša... za další protože je tohle tak dávno... a přesně si pamatuju detaily.. to jsem rozjížděla organizaci a tahle holka byla velkej motor...tvrdej, kalkulózní, silnej motor... oslaben rakovinou... prošlej léčbou a ozbrojen tvrdostí ke komukoli, kdykoli.. bylo jí fuk, co říká a jaký to má dopad..já jsem byla schopna ji ustát, ale v jednu chvíli jsme se musely rozdělit...
uf... ty mi dáváš... ale díky.. hodně mi tahle Lenka naučila,ale veskrze kladné...snad je jí fajn, snad ustála sama sebe...a především tu nemoc...

01.02.2014 01:43:08 | zelená víla

neplakej.. už s tím budu opatrný..

01.02.2014 01:53:49 | PacificTrans

slzy v očích nejsou o pláči.. v pohodě...

01.02.2014 02:01:25 | zelená víla

Upřímné, procítěné dílko...*:)

07.10.2011 18:48:00 | PIPSQUEAK

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí