Konce

Konce

Anotace: Neznala jsem Tě.Odpočívej v pokoji.

Jen tak sedím,koukám z okna na měsíc a musím se ptát..
Jak to tedy s námi je? Chceme znát odpovědi na otázky? Chceme,potřebujeme vědět proč se něco stalo? Chceme řešení? Potřebujeme konec a vysvětlení?
Musím se ptát..Jak je to v knihách? Když jen tak obracím stránky a cítím vůni knihy a příběhu,potřebuju vědět,jak to dopadne? Šťastné konce.Asi je potřebuju aspoň v knížkách,protože to dopadne jednoznačně.Proč se vracíme k pohádkám? Žili šťastně až do smrti...
V životě to tak není.Nic není jasné,jednoznačné,definitivní.A pokud je,tak to bolí...Netušíme co se stane,každý den je nepředvídatelný,ačkoli ho máme naplánovaný minutu po minutě.A netušíme ani kdy přijde konec.Život není fér.Naopak je hrozně nespravedlivý...Lidé umírají..Mladí..Aniž by se stihli rozloučit,aniž by udělali vše co chtěli.Aniž by zažili nezapomenutelné...
Každý z nás je spisovatelem.Každý z nás píše nejdůležitější z příběhů.A je na nás jaký bude a jak skončí.
Šťastně?
Autor MissLonely, 11.10.2008
Přečteno 253x
Tipy 2
Poslední tipující: R.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale život.. neni jen to nespravedlivý... to bolestný a protivný... život je i krása, radost, úsměvy,štěstí ... A budeme-li jenom naříkat ... skutečně nám ze života zbude jen to špatnéé...

20.10.2008 18:08:00 | Karička

hezke...

12.10.2008 17:27:00 | R.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí