Češi a rodina

Češi a rodina

Anotace: něco o rodině i mimo rodinu

Rodina dříve a dnes

Rodina je základ státu!
Takto soudruzi v nedávné éře raného socialismu začínali své projevy k mládežníkům ,nebo na oslavách MDŽ k našim ženám.
I já tímto začnu svůj monolog na téma rodiny.
Dosadím tam pouze slovo „normální „ .
Dnes se pár jedinců , kterých v dřívějších dobách bylo cca 4% a kteří vyznávají lásku k svému pohlaví snaží zakládat svazky rovnající se rovnoprávnému manželství.
Této instituci se moderně dle zákona říká : „Registrované partnerství.“
Proč ne ,ale pro Boha ať tito lidé do své moderní abnormálnosti nezatahují děti!
Neumím si představit,že bych jako malý hošík šel se dvěma tatínky na procházku po naší vsi a jednomu z nich říkal mamko,nebo taťkomamko.
Vždyť je to proti přírodě.
Ať si pan Hromada ze spolku homosexuálů říká co chce ,ať špulí svá líčka na sobě
podobné ,ale prosím ne před dětmi!Nehledě na to, že se svým partnerem jistě ještě dítě nezplodil.
Domnívám se ,že tato úchylka je nemoc ,i když pro to není diagnóza.Proto bych byl proti adopcím těmto případům.
I v starších pohádkách se pojednává ve vztahu k rodině o tatínkovi , mamince a dětech , nikoli o jiných alternativách soužití.
Nekazme proto dětem ideály a víru v normální rodinu nesmyslnými diskuzemi na téma práv gayů případně leseb.
Tito takzvaní partneři nemohou mít žádná normální a morální práva vůči dětem ,když nejsou biologicky schopni zplodit svůj druh mezi sebou.
Tady není o čem diskutovat a budu se opakovat.Je to proti přírodě.
Jiná otázka je rozvod normálního manželství.
Tady to odnesou děti v první řadě!
Dětem ,až na výjimky vždy chybí táta.Projeví se to zejména v období dospívání.
Náhradní otec většinou nemá morální kompetence působit na nevlastní děti a vznikají problémy ,nebo rozpory mezi nimi a posléze i mezi novými manžely ,které vyústí opět v nové rozvody.
Proto dnes je procento rozvodovosti mnohem vyšší ,než za dob našich dědů a babiček , kteří i když měli mezi sebou jisté problémy to řešili jinak , než rozvodem.
Vinu můžeme hledat nejen ve stylu dnešního života , doba je uspěchanější , rychlejší…..,ale i v TV ,kde pokleslé formy pořadů dávají k tomuto výše popsanému přímo návod.

Mé přání je mít fungující úplnou rodinu , kde by i přes občasné chmury vládla láska a porozumění.Mé děti si vážili svých rodičů a ti je vychovali k obrazu svému ke slušnosti a vštípili jím správné základní zásady morálního života.
Autor v.hercik, 15.10.2008
Přečteno 660x
Tipy 2
Poslední tipující: Limun
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také nesouhlasím s tímto názorem,že by ženy (lesby)neměly vychovávat děti.Myslím ,že záleží jen na tom ,jak je jim třaba v pubertě,vysvětleno proč nemá tátu a mámu normálně,ale to asi to dítě pochopí i samo.Myslím,že je stokrát lepší dítě v péči dvou lidí stejného pohlaví,kteří ho mají rádi než aby se zkazilo v dětském domově.Tak nad tím je třeba se vážně zamyslet než odsoudíme něco pro nás nepřirozeného.

08.06.2009 18:01:00 | repi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí