Prach

Prach

Anotace: :(

Sedá na mě prach.Jako na můj život.Jako každý den.Žiju životy jiných lidí,poslouchám příběhy o lásce,ztrátách a nálezech a sama nic necítím.Jen občas mě jako záblesk ovládne nepředstavitelně velká touha po dotuku.Po něčí ruce v mé.Po něčí blízkosti...Pak mám pocit,že nic důležitějšího není.Ale zase to přejde.Jako záchvat a já se vracím do reality.Osamělé,šedé,syrové reality.
Nic není jednoduché a každá radost a štěstí se mísí se smutkem,který ji časem musí zákonitě vystřídat.Proč to tak bývá? proč jsou obě tahle období tak časově nevyrovnaná? Nemůžeme se řídit citáty a životními moudry,protože je každý objevujeme sám...
Ale stokrát krásnější je,když nám při tom někdo dělá společnost...
Autor MissLonely, 16.10.2008
Přečteno 305x
Tipy 3
Poslední tipující: anima alba, Simísek, R.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mi se to líbilo, i když na můj vkus tam bylo jakoby až moc romantiky, nebo nevím jak to říct, prostě malinko přeslazený... Jinak mě docela zarazila ta chyba někde zezačátku, já chyby nesnáším... ale to je můj problém, prostě to je hezky napsané, ze srdce.

10.11.2008 21:03:00 | child.of.saviour

Zajmavá úvaha.Ale nejako to ve mě nic nenechalo.

08.11.2008 09:11:00 | mexx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí