Podivný večer

Podivný večer

Anotace: toto je úvaha o tom, co by se stalo, kdyby jsem jeden podivný večer odešel dříve z domu

Byl studený sobotní večer, moji rodiče nebyli doma a já se chystal odejít. V tom však přiběhl náš kocour, kterého jsem měl celý víkend krmit. To by nebylo nic tak neobvyklého, protože mě prostě slyšel odcházet a dožadoval se pozornosti. Dal jsem mu tedy nakrmit a chystal se znovu odejít, tentokrát již neměl kocour nic proti a když jsem otevřel dveře, vyklouzl ven. Jenom aby jste věděli, bydlím v bezprostřední blízkosti hřbitova, ze kterého se teď, když jsem se chystal zamknout, ozývaly divné zvuky. V tom začal foukat vítr, který zvedal listí, které létalo všude kolem.
Najednou zhasla lampa, takže jsem vůbec neviděl na to jak "mám zamknout". Rozhodl jsem se rozsvítit si mobil ale ten najednou vypověděl službu a displej ne a ne svítit. Zalezl jsem tedy zpátky do domu a v tu ránu se mi rozsvítíl mobil, i lampa začala zase rozdávat světlo.
Opět jsem se tedy jal zamykat a tentokrát už proběhlo vše normálně a běžně. Celou cestou k mému cíli jsem se však ohlížel a uklidnil jsem se až když jsem poztkal prvního člověka. Do dneška však přemýšlím o tom zda, to byla jen náhoda nebo se osud rozhodl ,že mi ponechá ještě nějaký čas na tomto světě.
Autor adam009, 22.10.2008
Přečteno 367x
Tipy 2
Poslední tipující: Ten_bez_přezdívky
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí