...najednou je v tom klišé hluboká pravda...

...najednou je v tom klišé hluboká pravda...

Anotace: prosím Vás berte to s rezervou..třeba jako výtržek z deníčku jedný bláznivý slečínky..jinak snažila jsem se "hodnotit z obou stran"...Děkuji za pochopení mého netalentu:-)

Byli byste rádi.Já vím,že byli.Jedna z mála jistot,co mi ještě zbyla.Jsem nic-jo vždycky jsem byla-jen teď...je to nějak "líp vidět".
Zdá se až neuvěřitelně směšný,jak rychlý je to probuzení do reality.Jak naivní,a co hůř-jak sprostý- bylo zaměňovat lidi za loutky.Pohrát si,pobavit se a "goodbye my lover".Jenže znáte to:tak dlouho chodil s hrncem pro vodu...Ono se nám to zamilovalo!
Pro každou holku zřejmě ten nejúžasnější pocit.Ale ona nikdy nemohla být ta "každá".NIKDY!Tak nač to přece hrotit?Beztak si to jenom moc bereš.Hlavně nevyject ze "starých dobrých kolejí".Aneb:Monogamie odporuje podstatě lidské sexuality...
- - -
A pak?!Bum bááác!Rána jak z děla!Kopačky neumíš rozdávat jenom ty kočko!...No co?Všechno bude OK.On za to stejně nestál.Debil!Asi netuší o co přišel!Ale co když...:-(...Mijuju ho!!!
Vidim to 1:0 pro něj.Skore je jasný.A co s tim jako hodláš dělat,hmm?...Pokus nechat si vyšukat tu mrchu lásku z hlavy jaksi nevyšel...A krom toho-HA!Seš jasná!Nikdo ti nestojí o to "vokoukaný zboží".Děvko!
- - -
Shňme si teda aktuální situaci:Kde seš teď?...Tam kam patříš!!!
Autor Kanzy, 24.10.2008
Přečteno 470x
Tipy 2
Poslední tipující: kryndy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to ovšem chodí... Jen málo naivek si to nezažilo.

28.10.2008 20:47:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí