Proč?

Proč?

Anotace: Pod tíhou událostí minulých dní, značně zmedializovaných a podaných z pohledu pouze jedné ze zainteresovaných stran, ve značně depresivní, tudíž pro většinu z vás neobjektivní, pro mě však v jediné opravdu svobodné náladě.

Začnu tím nejméně závažným nikoliv však nejméně diskutovaným. Topolánek praštil hlavou dotěrného paparazziho o zeď ... za sebe dodám, škoda že se do rány více neopřel. Bulvár je pro mnoho lidí dením chlebem, tím na co se těší, co hltají jako málokterou jinou věc. Jako uhnaní psi dychtící po misce z vodou, každý den hledají v bulváru další neověřenou, smyšlenou, soukromou senzaci ze života nějaké slavné osobnosti. Pokud to vztáhneme na jednotlivce je to ubohé, pokud to vstáhneme na všechny kdo takto bulvár hlatají je to strastiplný pohled na upadlou, slaboduchou společnost. Bulvár by měl být omezen zákonem, ti ztroskotanci mezi novináři, kteří se musejí živit bulvárem by měli být za nepravdivé informace souzeni, měli by platit obrovské pokuty, měli by mít zakázáno dále publikovat. To, že Topolánek se uboze vymlouvá, že chránil syna je jedna věc, ale paparazzi si nic jiného nezaslouží, jediné co zasluhují je být vytlačeni na okraj společnosti spolu s neonacisty a dalším póvlem. Někdo kdo se živí tím, že obelhává či krmí sice pravdivými, ale zcela idiotskými tématy, Tupé Stádo (dále jen TS), pak musí být toto TS chráněno a tento člověk si musí najít jinou smysluplnější a více obohacující práci.
Příjdou vám mé názory fašistické? Kašlu na to jaké jsou, nejsem příznivcem ani jednoho směru, který tu kdy byl či je, chci jediné, aby lidstvo nebylo jen hnisající vřed na povrchu této planety. A když jsme u toho fašizmu ... mnozí se kterými jsem se bavil říká na téma Tibetu, Afriky či již vyhynulých indiánských civilizací toto: "Co by si tam asi tak počali kdyby tam nepřišli Číňani/Evropani? Oni tam přinesli civilizaci, jen díky nim tam nežijí jako opice." Takovýto lidé jsou idioti, neskutečně povrchní, zmedializované trosky, bez vlastního názoru na svět a jeho fungování, žijící jen z toho co jim politici nakukají, co vidí v televizi a z toho co se dočetli v odstavci knihy Encyklopedie školáka ... Nevadí mi zánik tibetského národa, to jsou jen žvásty, vadí mi zánik tamější kultury, stejně jako kultur v Africe a Americe. My jako Evropani žijeme ve světě ve kterém se vše točí kolem peněz, nedokážete si představit svět bez peněz, když o něčem přemýšlíte přemýšlíte hlavně kolik to stojí, kolik na tom vyděláte, jestli to seženete levněji atd. Evropan (Evropan je i Američan i Australan - pro ty co nemají historický přehled) jako obecný pojem by se dal bez nadsázky nazvat jako mor lidstva. Evropské myšlení světa se rozšířilo po světě doslova jako epidemie. Pochlebovači imperialistů se určitě pokusí namítnout, že myšlení musí býti přijmuto aby se rozšířilo. Já říkám může být také vnuceno - zbraněmi, násilím, barbarstvím, hyenismem (vším dohromady samozřejmě) - a tak to přesně Evropané udělali. Stejné to bylo s komunisty (opět evropské myšlení) v Číně, když obsadili Tibet. Lidé v Tibetu byli absolutně nezávislí, v očích Evropana jim stačilo ke spokojenosti velmi málo, nepotřebovali hromady peněz, nepotřebovali zbraně ... rozvíjeli po mnoho staletí mnoho filosofických systémů, šli jinou cestou než evropské myšlení, avšak to je pro evropské myšlení nepřípustné, ono samo (ve skutečnosti samozřejmě lidé) se totiž považuje za jediné možné, za jediné správné, za jediné dokonalé ... myslíte si, že jste Evropani ti co jsou nahoře, ti co mají přehled, informace a moc? Většina z vás není nic jen žabaři, kteří se musejí spoléhat na zkorumpované zdroje, politiky a řídit se podle toho co chtějí ti nahoře.

Jak funguje evropské myšlení:

Nejdůležitější pravidlo - Ihned rozděl společnost na privilegované a ovce, párkrát se ožeň slovem Bůh nebo demokracie, tím si získáš na svou stranu slaboduché masy. Rebelů se zbavit co nejdřív.
1) mít vždy lepší zbraně než nepřítel
2) mít ze všeho zisk za každou cenu
3) prosazovat pouze technický pokrok, ale ve skutečnosti nemít žádný cíl (to umožňuje neustálý koloběh hnaní se za něčím, ale nikdo neví za čím - tudíž je stále potřeba privilegovaných, aby určovali dílčí podřadné cíle, což dává má poskytovat dojem, že to co děláme má smysl)
4) vybudovat si silnou základnu "poslušných ovcí", které budou potřebovat peníze, tudíž se budou muset řídit tak jak budeme pískat

Mnozí z vás si nedokáží představit jinak fungující společnost než tu "evropského" typu, mocní vám totiž vtloukli do hlavy slovo utopie.
Něco lepšího než evropská společnost = utopie, něco co není postaveno pouze na penězích = utopie, něco co nás zbaví funkcí a moci = utopie.
Není divu, když se podíváte na naši slabou společnost ubožáků, založenou na příkazech úzké skupiny blbů, kteří jak pískají tak táhneme. Napadlo někdy někoho z vás to změnit? Napadlo někdy někoho z vás jak to zlešit?
Jasně podle vás jsem to nezkusil, nevím jak to funguje, jsem pan nikdo, ale narozdíl od vás si alespoň dokáži sednout, zamyslet se a usoudit jak to fungovat nemá ... nevěřili byste, ale zjistil jsem, že tak jak je to teď to fungovat nemá ....
Možná kdyby se tibetská moudrost nesmísila s komunismem a nestala se z ní konzumní společnost bojující za vyhnání čínských obchodníků ze země, tak bychom tu měli nějakou možnou alternativu, která by se dala využít v budoucích úvahách. Bohužel co dělalo Tibet Tibetem se díky vlivu evropského konzumu povětšinou vytratilo a záchranu zbytku vyměnili západní pasáci ovcí za to, že si mohou naplnit kapsy penězi na čínském trhu.
Proč se bojuje v Afghánistánu a Iráku? Kvůli terorismu? Ano, odhaduji, že to v rozhodování hrálo zhruba 5% roli. Evropani vycítili zisk, vycítili vojenskou převahu, vycítili jinou kulturu (mimochodem jednu z posledních jiných velkých kultur, ale nutno podotknou, že v mnoha ohledech podobnou, neboť islámská a evropská kultura vyrůstali vedle sebe, na mnoha místech se střetávali po celá staletí). Nejspíše mnozí z vás neví o čem mluvím, považujete mě za hlapáka a rádoby všeználka. Možná je to pravda, možná se najde pár lidí kteří to budou vidět jinak ...

Vzhledem k délce tohot díla další témata zestručním.

Výsledek voleb - jen to potvrzuje mé tvrzení, že jste stádo ovcí, které se rozhoduje na zálkadě letáčku a předvolebních lží. Stále brečíte, ale stále volíte ty stejné, nejste ochotni dát šanci jinému názoru, váš svět je pouze pětibarevná omalovánka, odvíjející se pouze od množství finančních prostředků, které strany dají do volební kampaně.

Školství - odkazuje na dlouhý text o evropské kultuře.
Dospěl jsem k názoru, že základní škola je jedna z nejhodnotnějších věcí, jakou tento systém školství nabízí. Ve středním školství spatřuji největší nedostatky, studoval jsem průmku a můžu říct, že jsem si připadal jak nějak robot, kterého se snaží naprogramovat, ab vše přijímal tak jak je mu to předhazováno, a aby nedělal problémy při svém zařazení do výrobního procesu. Shledal jsem, že na vysokou školu technického zaměření může jít pouze někdo, kdo už je naprogramován tak, aby mu nepřišlo divné, když slyší něco v tom smyslu, že když se uchází o zaměstnání měl by se chovat jako poslušný pes, že zkušenosti mají vždy přednost před inovacemi, že se musíme začlenit do systému a podobné kecy. Rozhodl jsem se tedy pro vysokou školu humanitního zaměření, není to zas tak úplně nejhorší nicméně, nevěřili byste jak málo možností k otevřené diskuzi se i zde naskýtá. Nicméně alespoň mě těší, že ani v jednom z oborů, které studuji mi nejsou informace předhazovány jako neměnné pravdy, že je poukazováno na určité možné souvislosti a procesy, takže se mohu svobodně rozhodnout, kterou přijmu. A co, že chci dělat za povolání? V dnešní společnosti? Nic, co vám příjde normální ...

Na konec bych se chtěl omluvit všem co nevolili ve volbách podle slibů na letáčku parlamentních stran, těm co vědí, že nejsou svobodní a jsou si vědomi toho, že žijí tak jak někdo nahoře píská, těm kteří nečtou bulvár a těm co studují přírodovědný obor na vysoké škole, aniž jsou sobeckými kariéristy či jinými moderními kreaturami.
Autor Kirkhof, 26.10.2008
Přečteno 318x
Tipy 2
Poslední tipující: Anita Buchtová
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju, že jsi pořád stejný a držíš se svého pohledu na svět! Skvělé úvahy zakomponované do jedné, takže zasloužený ST! Ale mrzí mě, jak moc máš asi pravdu co se zabedněnosti ostatních týká, což se projevuje nevelkým zájmem ostatních o reálný pohled na svět kolem nás. Trošku jsi mi připomněl slova od Karla Kryla v písni Revolta, kterou mám mo ráda.

Ještě jednoudíky a hodně úspěchů v dalším studiu!

22.08.2009 22:31:00 | Anita Buchtová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí