Otázka

Otázka

Anotace: Včera jsem slavila s přítelem půlroční výročí a padla zajímavá otázka, na kterou jsem mu prostě nedokázala odpovědět..

Asi to každý z vás bude znát. Jste zamilovaní až po uši a užíváte si každou chvíli s vaší drahou polovičkou. Ale po nějakém čase zjistíte, že Vám to prostě nestačí. Že od života čekáte něco víc, co s ním nikdy nezažijete. Ale nejste schopni ho opustit. Už jste si prostě zvykli. Pořád to odkládáte a odkládáte, až přijde ta zapeklitá otázka.. On jí položil takto: ,,Jsi připravená na dlouholetej vztah?". Wtf? Na to se snad dá odpovědět? Vždyt je to uplná hloupost ne? Mě osobně se vybavil obraz dvou lidí v postarším věku, on sedí s pivkem před televizí a ona smutně sní o lepším životě.. Pak si on pořádně hlasitě odříhne a jde si lehnout, zatímco ona sní o dalekých zemích, kde by mohla najít své štěstí.. Tenhle obraz se mi tedy promítl, takže asi dokážete pochopit mojí reakci, proč ze mě šílenou rychlostí vypadlo to krátké slůvko nesouhlasu. Nemusím vyprávět, co následovalo.. Když se však na to dívám s odstupem času, možná žee jsem to neodhadla až tak dobře.. Třeba se ten obraz změní podle toho, jak si to sami zařídíme. Záleží přece jen na nás, jaká nás čeká budoucnost.. Pokud to nepůjde a každý bude mít jiné sny a představy o životě, pak není co řešit.. Ale.. Co kdyby. Vždyt přece opustit člověka, kterého jsme už jednou velmi milovali není zase až taková prkotinka.. Takže já to ještě jednou zkusím..
DOufám, že mi dáš ještě šanci :)
Miluju Tě
Autor Terýsek, 27.10.2008
Přečteno 380x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připravenej na to člověk neni nikdy. Ale skončit tak, jak jsi popsala ještě neni tak zlý. Může nastat válka a on může umřít. Což je podle mě horší než pokojně dožít... Byla bych lhář, kdybych psala, že jak si to zařídíš takový to máš. Věci přicházej a odcházej jak se jim chce. Ale... já když jsem s přítelem a nastává podobná situace (že on si třeba čte a já nevim co dělat - ano, už takle brzo) tak se seberu a jdu se projít, za dobrodružstvím, překonávám ten pocit rezignace a v duchu si posmutněle přiznávám, že už trénuju na stáří a na situaci, jakou jsi popsala.

31.10.2008 12:03:00 | The_blood_of_Kingu

z tvého dílka mám spíš pocit, že máš strach... Víš, ono se v podstatě nedá říct, esi sme bo ne připravení... Ale vzdávat to předem není asi moc dobrý.... Snad dostaneš jeste jednu šanci.. a svou budoucnost si každý muze zařídit podle sebe, nemusíte skoncit tak jaxi psala.. držím palce

28.10.2008 15:26:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí