Chci prožít svou pohádku

Chci prožít svou pohádku

Chci prožít svou pohádku.Takovou, která se vypráví dětem před spaním, při které se zavírají očka. Tiše předu jako kočka a čekám na pohlazení. Stačí jen vlídným slůvkem polaskat a dopřát si tvého citu. Miluji naplno, čistě a věrně. Dej mně prosím trochu štěstí, prožít s tebou pozdní mládí. Koupat se ve vlnách tajných přání, snít o všem, co utajeno mně zůstalo, tančit ve slunci jako zlatá slunečnice. Miluji život a to tak velice, že zapomínám na slzy bolesti a jsem šťastna, že je vystřídaly slzy štěstí. Dostala jsem dar jménem život a tak si tu krásnou pohádku s radostí užívám.
Autor devcatko z jetele, 28.10.2008
Přečteno 859x
Tipy 12
Poslední tipující: Agniezka, Darwin, Paulín, čertíček, bajli33, jerabina, NikitaNikaT., BARBYE, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Nádherná úvaha..ano, i Já jsem teď začla naplno žít svůj život..moje sny chci přenáším do reality. A Tvá úvaha mě v tom jen a jen podpořila..takže mockrát děkuji :o)

15.07.2009 10:57:00 | Agniezka

Máš moc pěknou představu o životě, tak ať se Ti pěkně splní.I když realita je jiná.
Pěkně napsáno.

14.01.2009 20:23:00 | Paulín

Snít svoji pohádku,to strašně pomáhá.Umocňuje to dny šťastné a v těch ostatních chvílích působí jako pohlazení.A s přibývajícími léty sníš víc a častěji.

28.12.2008 09:36:00 | čertíček

Tak toto nelze už nic řéct, pač závěr je jednoznačný! ST!

01.11.2008 21:24:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí