***Život***

***Život***

Anotace: když bude tak hodní tak přidejte nějaký komentář...byla bych ráda...

Náš život má několik chutí. Jeho první chuť je dětství. Tato chuť je velice sladká, protože v dětství prožíváme krásné chvíle. Nemusíme se o nic starat a přitom si můžeme užívat plnými doušky bezstarostného života. Tato část z našeho života je nejhezčí. Po našem dětství přichází na řadu chuť jménem mládí. V tomto období prožíváme mnozí první lásky a zkoušíme věci, které jsme v dětství nikdy nezkusily. Mnoho mladiství v tomto období začíná kouřit, což je pro ně velmi škodlivé a ničí si tím zdraví. Jiní mladí pro změnu vyzkouší alkohol a někteří dokonce sáhnou po drogách. V téhle chuti začínáme poznávat jak vlastně chutná život. Vyzkoušíme různé věci, kterých pak někdo lituje ale někdo zase ne. Já osobně nikdy ničeho nelituji, protože vím, že se mi to v té chvíli zdálo nejlepším, co jsem mohla udělat, a proto jsem to udělala. Žijeme totiž jen jednou tak proto by jsme si ho měli užívat plnými doušky. Nejvíc jsi ho můžeme užít v mládí. V mládí děláme taky rozhodný krok do života. Vybíráme si vlastně čím chceme být v budoucnu. Mnoho mladých lidí zvolí střední školu s maturitou a pak se rozhodnou pro vysokou školu. Po této krásné chuti přichází na chuť dospělost. V mládí jsme se na ni strašně moc těšili ale neuvědomovali si kolik to nese zodpovědnosti. Už za nás nebudou nic dělat rodiče. Jsme odkázáni sami na sebe. Musíme si najít práci abychom měli peníze a mohli tak uživit sebe i svoji rodinu. Chuť dospělost má ale své výhody. Nikdo nám neporoučí, můžeme si chodit kam chceme, nemusíme se ptát rodičů na to kdy dostaneme kapesné. Po této chuti přichází na řadu bezstarostné stáří. Ve stáří si skoro od všech starostí a každodenního stresu odpočineme. Užíváme si příjemné chvíle se svými partnery. V této chuti si mnoho lidí uvědomí, jak ten život rychle utekl. Někomu se zdá, že šel pomalu ale někomu šílenou rychlostí se přesypal jako písek v přesýpacích hodinách. Náš život je velice krátký na to, abychom poznali vůbec jaký je. Má několik podob, zde jsou ale vypsaný jen některé. Život by jsme si měli užívat plnými doušky a nepřemýšlet nad tím co bylo a tím co bude. Náš život je teď nebo tady. Nebudeme žít navždy.
Autor mazdulka, 30.10.2008
Přečteno 346x
Tipy 2
Poslední tipující: BARBYE
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Život plyne jak voda..

06.11.2008 22:00:00 | BARBYE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí