Definice života

Definice života

Anotace: a to si myslíte, že tohle je vážně definice života?

Kdybych si měla představit, jak vypadá život, viděla bych směšného šaška s široce namalovanou pusou, krátkými kostkovanými kalhotami a špičatou čepicí jak se mi ironicky posmívá.
Někdo by viděl smutného starého člověka, někdo malé dítě.. já vidím šaška.
Vždyť přece život je k smíchu ne?
Už jen samotná podstata.. žij a budeš žít.. je nesmyslná.
Takový život je:
proměnlivý - každý se na něj může dívat jinak. Jakýsi trochu sarkastický člověk s osvojenou lehkou ironií ji může vidět jako šaška.
Smutný člověk ho může vidět jako unaveného staříka. A člověk s duší malého dítěte uvidí - dítě.
hrozný - to co chceš.. to nedostaneš. Jako by ti kolem toho co chceš obmotal provázek a kdyby ses k tomu přiblíil, zatáhl by za něj a to něco by odletěla od tebe o pár metrů dál.
Avšak tím, po čem netoužíš tě zahrne až s opičí láskou.
krásný - krásá života spočívá v jeho překonávání. Celý život jsme jako kočky lovící svoje myšky. Musíme si počkat a v nečekanou chvíli polapit myšku dřív, než stihne život cuknout za provázek.
iracionální - proboha, už jste někdy někdo někde viděl definici života?
Autor In.D r e a m, 02.11.2008
Přečteno 750x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já se divám na svět jako na spoustu možností...

Chtěl jsem to rozvádět, ale radši to necháme tak ! ;)

30.11.2008 09:20:00 | anti-HERO

Jak výstižné!
Nerada to přiznávám, ale i já patřím mezi ty zoufalce, kteří se občas nudí a tak je nenapadne nic lepšíh než jít na pc a poslouchat to "ououou".
Je to hrozný! Vím to! Ale přesto.. to dělám a nedokážu odpovědět na to proč.
V dnešní době je toho tolik, čemu nerozumím!..natož někdy sobě.
Ale chápu podstatu toho, co tu píšeš. A i přesto, že to dělám taky, nechápu to, PROČ!

02.11.2008 19:02:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí