Spokojený sen

Spokojený sen

Anotace: dílo do RP na téma "Sen z kterého jsem se málem nevrátila"...

Vzpomínáte si na váš poslední sen? Jestli ne, ničemu to nevadí nemusíte se strachovat o svou paměť. Většina lidí zapomíná své sny už do pěti minutách po probuzení, ale určitě vám utkvěl v paměti alespoň jeden sen, který si budete pamatovat značnou část života. Noční můry, vaše splněná nejtajnější přání, erotické sny, muži je znají pod pojmem mokré sny nebo také sny, z kterých jste se málem nevrátili. Existují vůbec takové sny? Já bych jim raději říkala sny, z kterých jsme se vrátit nechtěli.
Několikrát v životě se mi už stalo, že jsem se nechtěla probudit. Sledovala jsem své sny jako seriál a líbil se mi. Vystupovala jsem v nich jako krásná, šťastná dívka, která nemusí řešit problémy každodenního života. Jako milující slečna s úžasným přítelem po všech stránkách, jako člověk, kterým jsem si vždycky přála být. Tyto sny byli úžasné. Tyto sny byli úžasnější než realita. Tyto sny byli sny, z kterých jsem se málem nevrátila a sny z kterých jsem se vrátit ani nechtěla. Proč se mi ten sen tolik líbil? Proč se takové podobné sny líbi i vám? Byl přece natolik odlišný od našeho života, byl tak jiný, tak zvláštní a přece krásný. To je ten důvod proč se mi sen tolik líbil. Byl daleko přijatelnější než realita. Žádný problém, žádné výkyvy. Oblíbené roční období vládne celý rok, naše zdraví je nezlomné, žádné zklamání neexistuje, neexistuje být sám, je to prostě sen, sen v kterém si sníme tak, jak bychom chtěli žít. Celý život se lidé snažit splnit si své přání, své sny. Aspoň o malí kousek přiblížit se cílům a když večer zavřeme oči a spokojeně usínáme začínáme snít o tom, jaké by to mohlo být, kdyby všechno bylo splněno. Spánek? To je přece chvíle odpočinku, chvíle kdy se snažíme úplně vypnout, chvíle kdy nás nic netrápí, chvíle kdy by jsme měli být šťastní. A kdy jsme šťastní? Když se nám plní naše sny, když vidíme, že naše práce a snažení bylo něčím oceněno, oceněno štěstím v našich srdcích.
Sen je často vnímán buď jako noční můra a nebo sen o štěstí, sen o spokojenosti. Když večer ulehávám do postele často si přeji nechat si zdát sen v kterém budu naprosto spokojený člověk. Často si přeji nechat si zdát sen z kterého se málem neprobudím a nebo sen z kterého se probudit nechci. A proč? Naše sny vyjímaje noční můry, se nám budou vždy zdát lepší, hezčí, spokojenější, šťastnější lehčí a spravedlivější než reálný svět.
Autor ta co bývala Andělem, 06.11.2008
Přečteno 644x
Tipy 11
Poslední tipující: Blázen? =), Triffid Kolbe, Bíša, drsnosrstej kokršpaněl, Hmota, Simísek, BARBYE
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všichni to známe.... Ale jsou to pořád jenom sny.... mám mnohem radši, když žiješ...

12.11.2008 20:50:00 | Blázen? =)

pod tohle zamyšlení dám rád otisk
pravda pravdoucí: chceme snít, dlouho a hezky, protože můr je kolem dost a dost

06.11.2008 23:50:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Jenom technická: sny bylY...:)

Jinak k tématu... Já měla jednou sen, na který nikdy v životě nezapomenu... Brečela jsem v něm a když jsem se probudila, měla jsem úplně zmáčenou tvář, hrozně jsem se třásla a nemohla se vzpamatovat, bušilo mi srdce a brečela jsem dál... Ten sen byl nádherný. Vážně, byl prostě krásný. Nechápu, proč jsem z něj brečela...

06.11.2008 21:43:00 | Simísek

Něco na tom je! :)

06.11.2008 21:16:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí