Dopis

Dopis

Anotace: ...

Zdravím tě…
Jak je? Stále se nedokážeš vyhrabat z té samoty, z těch myšlenek, které tě ubíjejí? A co teprve ti dotěrní lidé, kteří se ti snaží dostat pod kůži, tak jak ty to děláš s žiletkama…
Proč? Proč to děláš?
Zbavím tě toho, ukážu ti cestu. Ukážu ti cestu dvou lidí, dvou odlišných lidí. Potom se nad sebou zamysli a rozhodni se, kterou cestou chceš pokračovat…
Tak, já začnu.

První osoba: Prvních pět let svého života strávila v podstatě normální životem. Vychovala ji milující matka. I přes to, že se její otec odstěhoval, byla šťastná. Měla kolem sebe lidi, kteří se ji dokázali nepřetržitě věnovat a svým způsobem ji vychovali. Když dívka dospívala, začala si uvědomovat své priority. Chtěla, aby život prožila s člověkem, který ji bude milovat. S člověkem, který bude žít jen pro ni. A potkala ho. Potkala někoho kdo ji poskytnul bezpečí a vždy pro ni měl otevřenou milující náruč. Ten vztah byl krásný. Dívka měla vše, co si přála. Bohužel uběhly necelé tři roky a ti dva se od sebe odloučili. Není důležité proč. Důležitější je to, že se s tím dokázala vyrovnat a v životě pokračovala s myšlenkou, že někdy zase potká někoho, kdo jí dokáže dát, to co ona potřebuje. Dívka měla hodně dobrých přátel, kteří jí dokázali kdykoliv a v čemkoliv pomoci. Teď je jí přibližně devatenáct let a žije šťastným životem mladé ženy…

Tak, je čas přejít…

Druhá osoba: Narodila se jako nechtěné dítě. Po prvních pěti letech hnusného života, který prožila se svou matkou, která ji nikdy nedokázala obejmou a říct jí, že ji má ráda, a otcem, který se celé dny nevracel domů a když se občas vrátil, tak v takovém stavu, že nepoznal vlastní ženu ani dceru. Když měl možnost, tak prodal vše co se dalo. Ona ho nenáviděla. Poznamenal ji na celý život. Ve škole byla neoblíbená, možná proto, ze byla uzavřená do sebe. Po čase poznala člověka, o kterém si myslela, že ho miluje. Možná milovala, ale nedokázala mu věřit. A taky to bylo dobře, protože ten člověk na ni sral… Udělal z ni ještě větší trosku než byla. Ztratila vše co měla. Alkohol a myšlenky na smrt ji nyní drží při životě.

Tady máš osudy dvou odlišných lidí. Teď se nad sebou zamysli. Ke které z těch dvou dívek máš blíže? K dívce, která i přes to, že byla zklamaná, stále věří? Nebo k dívce, kterou otec tak poznamenal tak, že už nemá v podstatě šanci na normální život? Zamysli se nad tím, Kdo vlastně jsi… Jsi to ty Markéto? Nebo ty Markis?...
Autor MalaMarkis, 10.11.2008
Přečteno 381x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí