KOMUNIKUJTE ?!

KOMUNIKUJTE ?!

Anotace: Věnováno všem introvertům...

**

Komunikuj !

Málo komunikuješ!

Musí se komunikovat !

Jen chyba komunikace !

Ta věc se musí komunikovat … A co ještě uslyšíme?

Komunikací nazývají to jak sají myšlenky z druhých a pak je křičí do světa za svoje .

Často mám dojem, že většina těch nejhlasitějších jen a jen z myslí jiných krade, pak to ukazuje a ostatní aby nezůstali pozadu je papouškují.

Komunikační typy :

Lehce je poznáme . Nezavřou pusu, vyvolávají drobounké i větší konflikty, aby si mohli nasát - omílají dokola stejné , fráze , historky, vtípky, rádoby radikální názory a stanoviska, které však jen slyšeli od někoho ještě hlasitějšího někde jinde. Sami v sobě mají obvykle velkou prázdnotu. Pro samé mluvení nemohou , ale ani nechtějí o věci přemýšlet. Mají přece tolik argumentů . A tak jen sází ty už osvědčené a z reakcí sají nové. Komunikační typy bývají v oblibě stejné sorty lidí. No je s nimi přece legrace,aspoň "není nuda" a protože řeč nestojí člověk může lecos pochytit a zase to někde vytáhnout on k lepšímu a ukázat se...

Typický komunikační typ má mobil u ucha, omílá a omílá minimálně pár minut to, co bylo už komplet řečeno během prvních deseti vteřin hovoru.

Ano.

Dnes je vše nastaveno tak, že prvotní je "okázale komunikovat" být hodně vidět a slyšet, trošku papouškovat ty hlasitější a vyšší. Pak si společnost člověka cení . Dostane se mu funkcí, postavení a moci si toto ještě více upevňovat . Ti co myslí , skutečně tvoří nové věci, směry, myšlenky, no prostě posunují nás dál , pracují dál ve všech směrech podřízeni pod „ komunikačním typem“. Ten se pak nenechá unést k tomu aby něco sám dělal , neb zpravidla na to nemá čas , protože neustále někde komunikuje a často nemá ani schopnosti, protože myslet a domyslet něco sám prostě není zvyklý….

Vyvolá tedy "diskuzi".
Posune problém dolů na někoho o kom ví ,že mu to myslí a má schopnosti to dotáhnout. Vysaje výsledek, opíše , či zkompiluje a hlavně komunikuje ho jako svoji hard work , makačku , záběr, nejlépe však svou skvělou koncepční práci.

A a je to !

Když to klapne je oceněn ON, protože skvěle komunikuje , když ne, tak to byla přece „chyba v komunikaci „ Ale u koho, kde?! No, ON přece komunikuje neustále a skvěle, to mu přece měli říct, že něco špatně "opsal"...
To všechno ti tiší zamyšlení co si jen tak dělají a zanedbávají komunikaci, to Ti za to můžou a pak jsou z toho tyhle důsledky !!! Je potřeba jim jasně říct : "Musíte semnou víc komunikovat" !!!

A tak se točí svět…

**
Autor ZONE_OF_FIRE, 15.11.2008
Přečteno 277x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí