Vážení,

Vážení,

Anotace: milý "PŘÁTELÉ"

Kolikrát?? Kolikrát sem vážně někdy někoho potřebovala?? Byla fakt úplně na dně...pokud vim tak 1-2x... Po tom co mě opustil Roman a to druhý bude určo zase máma... nečekaně... a teď když fakt cítím šíleně nikdo nemá čas na to obětovat aspon pár minut...natož mi odpovědět... hajzli!!

Na to máma... prostě šílený... fajn je mi sice 17let a už sem skoro dospělá ale potřebuju rovnátka a ty bohužel sama nesplatím (natož těch 18 000,- co mi řekl...) a bohužel mě ona poslala do prdele... že nemá... aha vůbec nežijeme v luxusním bytě se slušnýma autama... vůbec nevlastní otec hospodu, nevlastníme lesy kolem města a mepronajímáme stáje pro koně... aha dřeme bídu... chudáčci... vůbec by to nešlo na splátky...ale to ona jenom hystericky a nesmyslně řve, že jí to nemůžu ani zdělit...

Psala jsem TOBĚ!! MÁ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKO!! a Tvoje odpověď?? 3 věty!! "To je blbý!!" ... "To ti to fakt nezaplatěj??" ... a "jj"... DĚKUJI MOJE DLOUHOLETÁ SPŘÍZNĚNÁ DUŠE!! ty musíš jít ven do hospody... neobětuješ jako já 5minut... kdo se vláčel městem za deště... jel z Pardubic k nám?? aby tě utěšil... domlouval tvojí mámě?? Kdo??

Prostě je to tak těžký?? To samý spolužák...na jeho trable sem jeho miláček a srdíčko ale teďka... ani neodepíše když vytušil že bych se snad mohla svěřovat!! Výborný...

Nesnáším!! Moje máma...
Ženská, která má ta STRAŠTNĚ ale hrozně složitej život!! chudáček!! akorát ze mě udělá pí*** jediný co dokáže je na mě řvát nebo mluvit jako (seš uplně mimo děvče já jsem tady ta lepší...)

A ZÁVĚR?? DĚKUJI MOJI MILOVANÍ, NA KTERÉ BY SE MĚL ČLOVĚK SPOLEHNOUT KDYŽ JE MU NEJHŮŘ!!
Autor Hříšná, 15.11.2008
Přečteno 327x
Tipy 7
Poslední tipující: ewon, strašidýlko-střapatý, TemsteaG, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Wow.........Drsně nastolená pravda

16.11.2008 21:45:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí