Smrt je jen pro průměrné

Smrt je jen pro průměrné

Anotace: V divadle jsem zaslechla tuto myšlenku...

Zřejmě v umění spočívá tato nesmrtelnost nadprůměrných. Avšak nezapomínejte na ty pod průměrem. I ti přece podle tohoto výroku žijí věčně. Ale jak rozlišit průměr od podprůměru? Asi jen těžko. Průměrný člověk nerozliší nic.Je jak ovce ve stádu. Dělá to, co se mu nařídí, aniž by si uvědomoval, že mu někdo příkazy dává.
A co podprůměrní? Takoví podprůměrní, kteří neumírají, si myslí, že jsou nadprůměrní. A tak se smíchá bylina s plevelem. Jak je však od sebe oddělit? Plevel se nám mezi byliny plete neustále a pokud ho neodstraníte kvalitně, objeví se vždy znovu. A pak se také může stát, že spolu s plevelem zahodíme i bylinu. Ubohá bylina říkáte si. Ale v čem je znevýhodněná? Ovce stejně nepoznají rozdíl mezi bylinou a plevelem.
Já se raději do žádné skupiny řadit nebudu. Ať už jsem plevel či bylina, něco tu po mě přece jen zůstane. Pokud jsem plevel, tak pak ať mě zahrádkáři zničí a udělají ze mě ovci. Pokud jsem bylina, ať mě zalévají a hnojí. Ale kdo je v mém příběhu zahrádkář?
Autor Sllunce, 17.11.2008
Přečteno 426x
Tipy 5
Poslední tipující: Simísek, Alasea, Jamesow
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak já chtěl být tím zahrádkářem,co se bude starat o tu nejušlechtilejší bylinu,co v životě poznal!Ty samozřejmě nejsi průměr Ovečko a Ty seš si toho moc dobře vědoma,máš abnormálně nadprůměrnej mozek a buď záměrně,nebo nevím proč se stylizuješ do tý černý ovce!Po Tobě určitě něco zůstane,možná se v někdy budou o Tobě lidi učit,nebo od Tebe číst nějaká díla,kdo ví?Dokážeš všechno,co si zamaneš,i s lidma umíš dokonale manipulovat,jako s to udělala se mnou!Já ale taky nejsem průměr,to jak jsme oba jiný,tak naprosto průměrnej jsem se svým mozečkem,ale zase city mám taky úplně jiný!Narozdíl od většiny chlapů jsem někde jinde citově,což jak jsi mi tvrdila,tak jsem Tou výjimkou a já v tomhle skutečně jinej jsem!

18.03.2011 18:52:00 | milenec sllunce

Poslední věta nemá chybu:) mmmm...

19.11.2008 07:18:00 | Simísek

hoodně zajímavý..jak si tam zamíchala tu Ovci :-D však ty víš, jak to myslim... :-)

17.11.2008 14:38:00 | Jamesow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí