Můj život se mnou a beze mne...

Můj život se mnou a beze mne...

Anotace: aneb jedna facka za druhou...čtyřicítka na krku...s láskou na entou...

Původně jsem chtěl povědět něco o sobě,ale většinu mého života a pocitů jsem se snažil zachytit do svých příběhů,jako ostatně všichni tady v této ostrovní oáze...takže myslím,že ti z Vás, kdož si něco z toho vyprávění přečetli si snad celkem dobře umí vybavit jak asi žiji...a Ti kdo si ještě nic nepřečetli a chtěli by se něco dozvědět prosím čtěte a ptejte se...rád odpovím na všechno...tedy ehm pardon na všechno ne chichi, protože jsou věci,které si každý nechává jen pro sebe...

Chtěl bych se vyjádřit o Vás...o lidech tady...je to zvlášní svět...a já jsem moc rád,že jsem ho objevil a mohl ho přidat k těm ostatním,ve kterých žiji...
chtěl bych Vám Všem poděkovat....za tipy...za komentáře...že existujete...že jste...
mohl bych jmenovat některé z Vás,ale nemyslím že je to dobrý nápad...
jsem totiž celkem málomluvný člověk,takže bychom tady byli hodně dlouho....
mohu Vás jen ujistit,že můj seznam oblíbených autorů je skoro tak dlouhý jako ten oficiální...
všichni tady na mě nějakým způsobem působíte....
za sebe se zároveň omlouvám,že nekomentuji ani
netipuji všechno, co si tady o Vás ve Vás čtu,ale věřte,že všechno s Vámi prožívám...mnohokrát ve vašich dílech vidím sám sebe...mnohokrát se ve Vašich
dílech zasním...a kolikrát tak moc,že se mi dost těžko vrací do vlastní reality...rád bych s Vámi trávil více času,ale mám jako každý tady i jiné světy,ve kterých pobývám...

Často mi lidé říkají,jak že je důležitý fyzický kontakt...dovolím si nesouhlasit...je to všechno o okamžiku věčnosti a věčnosti okamžiku....zažili jste někdy vášeň?...kdy to s vámi tluče o zdi a vy
nevíte jestli se smát nebo brečet, být tichý nebo křičet ...prostě jen cítíte slast?...určitě ano...je to pocit...ne hmota....a pocitu se nedotknete,ten prostě prožijete...ať už fyzicky nebo jinak,jak ho v sobě vyvoláte je přece úplně jedno...a jestli trvá okamžik nebo věčnost vlastně také...

no ale teď mě napadlo...jo to by šlo...přeci jen něco o sobě prozradit...

pár okamžiků z máminejch zápisků....
když mi ho v porodnici přinášeli ke kojení,tak hezky spal a byl hodný...zato doma se pěkně projevoval, nejvíc v noci...stále by křičel a jedl...
rád se povaluje a pase hříbátka....nechce jíst zeleninovou polévku,ale později si zvyknul....stále se směje...radostí dupe....jí všechno...když spadne nebrečí....pije čaj a říká ,,čau,,....vůbec se nekouká na cestu,není opatrný,je samá modřina,rána a boule....je pořádný....z prázdnin se vrátil opálený...je jako malý čertík,všude vleze....nejraději má řízek,jablíčka-abita,mlíko-mio,nanuky...rád zpívá...nejoblíbenější písničky jsou generál laudón,pásla ovečky a pec nám spadla...nechce říkat ,,r,, a ,,k,, to je samé ,,toza,, já jsem ,,tozlít,,....jsou mu dva ,,oky,,...prožili jsme hezký chvilky...

Tak to jsem já...
Autor enigman, 18.11.2008
Přečteno 669x
Tipy 48
Poslední tipující: hloubavá, umělec2, la loba, Beepat, Helena Lovecká, Vanilková Ninja, Divoženka1, Analisieren, strawbery, Zefi, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásná úvaha - ty nebudeš tuctový člověk! Halaluja!

29.04.2011 00:53:00 | hloubavá

Nejhezčí jsou máminy poznámky

02.02.2011 06:53:00 | umělec2

Hezké také to vnímám podobně...stejně se všichni odrážíme v druhých jak zrcadlení...a když posloucháš druhé a nakonec i sebe vždy říkáme Já...a není to špatně...zajímavé je pak jak se vidíme sami a jak nás vidí ostatní ,kolikrát je to překvápko:-)

06.12.2010 14:03:00 | la loba

To je nádherné pohlazení ....:o) Děkuju. A víš, co? To povídání od maminky nakonec ... vybavilo se mi, když jsem synovi taky takhle sbírala střípky miminkovských a batolecích dnů ... :o) Je to sladké vzpomínání .... S Tvým názorem na pocity a fyzický kontakt souhlasím ... i když samozřejmě obojí má své místo v našich životech i srdcích ... :o) Měj se krásně a ať máš dny dobré, šťavnaté, veselé a střapaté :o)

02.12.2010 14:22:00 | Beepat

a zase :-) ... ale to dítě cigarety nepotřebovalo, že jo? :-)

03.11.2010 13:33:00 | Helena Lovecká

ST s dětičkama je to vždycky stejně krásné

06.05.2010 23:10:00 | Vanilková Ninja

jsem tu krátce a úplně stejně v úžasu si to tu očuchávám a jsem ráda ,že mohu navštívit tento svět je mi tak nějak blízoučký .Ráda jsem ho našla a vždycky se těším na návštěvu :-)

22.04.2010 11:46:00 | Divoženka1

Usedla jsem v práci k počítači a jako každý den koukla na Liter. Už vím, proč sem chodím;-) Co k tomu dodat víc. Hezký den:-)

27.11.2009 08:13:00 | mangie

po přečtení musím přiznat,že jsem se zasnila teďkom já.Číst mi to jako pohádku budu spinkat a budou se mi zdát jen a jen krásné sladké sny.
Jsme rádi,že vždy najdeš chviličku a dáváš sem svou dušičku.Díky je to požitek.

04.11.2009 07:53:00 | Tanzania

oooooooo, děkuji za všechny i za Tebe a závěr mě teda pobavil...:-))maminka si vedla deník? to je moc milé..:)

28.10.2009 18:37:00 | trenérka

dobrý nápad..přišel jsi na ten článek, který při seznamování chybí a je vlastně tím nejdůležitějším, jak poznat druhého..všechno ostatní je jen působení okolností..

28.05.2009 11:13:00 | páááááááá

Vždycky jsem věděla,že dovedeš pohladit a za to Ti VELKÉ DÍK.:o))

24.11.2008 12:55:00 | střelkyně1

nádherná zpověď ....a ponech si svá malá tajemství,co tě číní jedinečným originálem.

24.11.2008 10:45:00 | Mbonita

..super..tak jsi to Ty..a víme o něco víc..dík..:-))

18.11.2008 23:58:00 | Tacca

hezká "zpověď" - díky za ni :o)

18.11.2008 10:11:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí