Malá holka

Malá holka

Anotace: asi jsem jenommalá holka co nic nechápe...

Zjistila sem, že sem pořád ta malá holka, co widí swět moc jednoduše a nechápe wětšinu vjecí kolem sebe,sere na školu,nemyslí na budoucnost,žije přítomností se skwělejma zážitkama... je jí jedno co bude zejtra,je jí jedno co se děje na druhym konci swěta,nechápe rozdělení lidí na vrstvy podle prachů a ty kecy o tom, že sme si wšichni rowni..ku*wa nejsme si wšichni rowni!
Někdo začíná na stratovní čáře, někdo na ní musí dojít a někdo začíná blíž u cíle... nikdo si neni s nikym rovnej,nemůžete srownáwat lidi co nemaj kde bydlet s lidma co maj tři domy a každej na jinym kontinentu... tak proč nám pořád wšichni řikaj že máme wšichni stejný možnosti? Proč nám wšichni řikaj že sme si rowni ??
To máme vejít do swěta >dospělejch< a mylset si, že všechno co budem chtít můžem dokázat ? Nebo si máme myslet že je všechno sprawedlivý ?
Dyť nic z toho co nám rodiče a wůbec wšichni kolem nás nalejwaly do hlavy neni prawda! Proč nám to tedy wšichni řikaj ? Proč se nám jako malejm vypráwěj pohádky o princi na bílym koni?O tom že sprawedlnost vyhraje? O tom, že láska je silnější než smrt a záwist ? Dyť tenhle svět už je tak prohnilej,že nic z toho neni pravda...
Autor katik92, 21.11.2008
Přečteno 310x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak jako je to dobrej námět na úvahu, bohužel dojem kazí kratičká stať a neohrabanej styl, což není kritikou, to byl možná účel. Ale příště bych prosil delší...

23.11.2008 20:16:00 | Mrázek

musí nám lhát aby nás donutili přemýšlet a vytvářet si vlastní názor...tak už to prostě je

23.11.2008 09:08:00 | Kanzy

Ten styl je opravdu příšerný:(

22.11.2008 19:47:00 | dreamer.

Taky nemám ráda "wwwww", i když před rokem jsem tímhle stylem občas něco napsala:) Ale jo, je to fakt hrozný:)

22.11.2008 09:49:00 | Simísek

a taky trochu víc pečlivosti... ty véčka jsou fakt úděsný

22.11.2008 09:08:00 | Doki

Jo jo něco na tom bude... Ale máš zapotřebí ty dvojitý wéčka?

21.11.2008 22:55:00 | kdosi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí