Zamilovanost z druhé strany

Zamilovanost z druhé strany

Anotace: Zvláštní...Tohle jsem napsala v záchvatu téhle čarodejnice.Lásky.Možná to tak je nebo není je to muj nazor a nikomu ho nenutím.

Každý z nás se jistě už někdy zamiloval.Ať už šťastně či nešťastně definovala bych to jako něco: ,,hrozně krásného." Tohle je výstižné.Proč je to krásný každý víme.Ale proč je to hrozné?Schválně co byste řekli vy?No jistě nic, protože ten váš objekt je prostě dokonalej.Ale co my?Chováme se jako blbci.Snažíme se toho druhého co nejvíce zaujmout a to i za cenu že bysme se měli trošku přetvařovat.Ha, že by už lezla ta špína zamilovanosti na povrch?Podívejme se na to dál.Často máte pocit že jste jako sopka před výbuchem a místo lávy z Vás poteče štěstí.Gratuluji tak v tom pěkně lítáte.Dál bych tak chtěla upozornit na výčitky, které následně máte když si řikáte chovám se jako puberťák.Ať je vám pět nebo už jste v důchodu je to pořád stejné.Tato vlastnost je přišitá puberťákům ale ve skrytu duše víme že tímto syndromem můžeme onemocnět v každém věku.A tak nezbývá mi nic jiného než popřát všem těmhle bláznům stímhle syndromem aby už spadli zpátky do reality a byli sami sebou.Jo, jo já vim taky se těšim až si zpátky stoupnu na pevninu a přestanu se vznášet někde z hlavou v oblacích.Pak zase budu čumět jako bagr na tvrdou hlínu ale to už je docela jiná kapitola...
Autor mexx, 26.11.2008
Přečteno 466x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tip.

09.09.2010 14:45:00 | Bíša

Ačkoliv jsem si myslela, že Tvá uváha bude stát za to, více jsem porozuměla komentáři k ní,, nechci být zlá, ale zdál se mi dokonce hezčí((ale to neznamená, že má něco, co by nikdo jiný nenapsal:)))

21.01.2009 11:03:00 | Punkrea

Když je člověk zamilovaný, občas dělá pubertální věci, myslím, že to není nic neobvyklého, spíše bych si troufla řéct, že je to snad aj přirozené. Láska je věčné a nekonečné téma, je to něco, co skrývá všecko, bolest, zlobu, podlost, výčitky, krutost, citové vydírání... ale především je to ta kladnější stránka, pocit štěstí, že někomu stojíme za život, že nejsme lhostejní, že nám na někom záleží... mohla bych psát a psát... zbytečně. Každý, alespoň z poloviny ví, jaká je láska a že je to do jisté míry bláznovství :o)

26.11.2008 23:50:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí