Kde vlastně jsem

Kde vlastně jsem

Anotace: ....

Běžím,běžím pořád dál a dál. Běžím za plachým světlem. Za sluncem které tam nahoře někde je. Teplo, cítim ho na tváři. To sluneční zář vysusila moje slzy. Stačí jen krok z te propasti....
Padám. Padám do hlubin, Stále níž a níž. Zpátky do hlubin. Jako by ne posledním kroku zatíhl me neviditelný řetěz zpět dolu do temnot. Světlo je pořád dál a dál. Pohasíná. S ním i moje naděje a všechna síla. Tam dole není nic než bolest, beznaděj a samota. Jen ničivá temnota.
Nechci. Nechci zpátky. Cesta nahoru je strmá a kde mám tu sílu vzít. Znovu nahoru se vyšplhat. Bolest po celém těle. Pádem do hlubin na tvrdý kámen. Nic, jen temnota.Nezbývá než napsat pár řádků... o bolesti? Utrpení? To nenajde pochopení. Jen pár slov, že kdysi chtěla jsem žít, že chtěla jsem snít, že jsem kdysy milovala....
Dívam se nahoru.... Malý záblesk slunečního světla. Naděje? Možná i trocha Radosti do života, Pohasína... Chci bežet za ním ale řetěz mě stále strháva do hlubin. Drží mě tu v temnotě.... Ne, ja držím se řetězu který mě poutá k mému vězení.... Chci ho pustit.... Bolest. Bolest co hrozí roztrhnout celé mé tělo. Srdce jako v plamenech....Nedokážu pustit to, co mě poutá... To co mě v temnotě drží.
Sedím na studené zemi. Čekám, že snad zahlédnu tu slabou záři. Pak možna tu bolest překonám... Pak možná budu moci zase snít. Milovat....žít...
Autor Emory, 27.11.2008
Přečteno 313x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, PatriceB
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hele kočko, nesmutni!!! Víš o tom, že se po tobě jmenuje jedna americká univerzita v Atlantě U.S.A. - EMORY UNIVERSITY, moc hezké místo, takový Harvard jihu... No nic, jen jsi mi připomněla můj studijní výlet tam. Tak se drž a piš dál. čusík.

18.12.2008 13:23:00 | PatriceB

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí