Slova, Slova, Slova. Přesto si myslím, že spolu málo komunikujeme…

Slova, Slova, Slova. Přesto si myslím, že spolu málo komunikujeme…

Anotace: Co jsou to slova? A co sliby?

Každý dnes mluví a slibuje spoustu věcí a přitom používá slova. Ale co to slova vlastně v dnešní době jsou? Slovo dnes neznamená skoro nic, je to něco obyčejného. I když pořád s někým mluvíme, mám pocit, že málo komunikujeme. Slova jsou pro nás sice velice důležitá, ale málo kdo si to uvědomuje. Když se ohlédnu do starší doby, třeba do doby králů, všechno co řekli, platilo. Jejich slova byla vzácná. Ale co jsou dnes pro nás? A co doba Karla Havlíčka Borovského? Jeho činy a hlavně slova dokázaly změnit českou literaturu. Přestože stále mluvíme a používáme slova mám pocit, že stále méně komunikujeme a nikdy s nedočkáme takových slov jako řekla třeba Caesar (Veni, Vidi, Vici – Přišel jsem, viděl a zvítězil!, Alea iacta est- Kostky jsou vrženy!). Naše komunikace upadá nejen na slovech, ale také na tom, že pořád někam spěcháme a nemáme na nic čas, ani na rodinu natož na přátele. V dnešní době je pro spoustu lidí důležitější práce než rodina a přátelé a já se ptám proč tomu tak je? Naše komunikace přežívá jen díky internetu a mobilům. Ale proč? Proč se nemůžeme jednoduše sejít a popovídat si? Proč je to tak těžké? Slova nám pomalu dochází a nevíme, co si mezi sebou říct. Kdo za to může? Naše neskutečná tvrdohlavost a nedodržování slibů. Sliby jsou velká slova, která když se nedodrží, upadnou v zapomnění a zmizí. Slov je kolem nás dost, ale komunikace vázne a jediná možnost jak to napravit je dodržovat své sliby, věnovat se přátelům a rodině a ne jen práci…
Autor NiQuS, 30.11.2008
Přečteno 684x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dnešní doba je opravdu uspěcháná, více vládnou PC, mobily... nic méně, jen málo lidí si to možno uvědomí. Já když chcu si popovídat, nemám problém, sice použilu mobil, net...k temu, abych se sešla se svojí láskou, či přáteli a normále si popovídala... bez toho to asik nende, lidé si zvykli, berou to jako samozřejmost.

02.12.2008 09:51:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí