O smrti

O smrti

Anotace: můj nazor

Z lékařského hlediska smrt nastává, jakmile srdce ustává ve své činnost a mozek ztrácí možnost být okysličován. Z pravého hlediska nastává, pokud mozek již není schopen reagovat. Pro člověka však může být mnoho jiných různých způsobů smrti…. Ptáte, ptáme se sami sebe a všech kolem „Jak může člověk zemřít??“ Většina lidi umírá po vážném zranění, těžké nemoci či mají štěstí – po dlouhém živote. Sami jsme tohle zažili :( !! Zástavám se však toho názoru, že lidé umírají i jinak . Přece jsou lidé, kteří „zemřou“, když ztratí někoho, koho milovali, či jsou ponižování, přijdou o čest, nerozumí si se světem!! Tito lidé ztrácí smysl života. Jejich jedinou nadějí, jejich jediným vysvobozením je jen fyzická smrt…
Teď nastává známá otázka PROČ?? Která se velice často objevuje u malinkých dětí, které právě objevují způsob života na tomhle světě.
Lidé, kteří ztrácí smysl života, jsou již po psychické stránce mrtví. Ptají se „ PROČ ŽÍT?!“ Neuvědomují si, že by tu pro ně taky někdo ztratil smysl života. Sobecky se chtějí zbavit svých starostí a pouze doufají, že po smrti bude lépe!!! Já a mnoho co jsou na tom stejně jako já si to mysleli tak též…. Ale přemýšleli jste někdy jaké to bude po fyzické smrti? Jestli bude lépe když už tu nebudeme?
Dnes již vědci uznávají existenci posmrtného života, dříve ale tvrdili, že nenastane nic. Tento názor je pro mě těžko pochopitelný. Jak si vysvětlovali to, co viděli lidé, kteří jen tak tak unikli smrti? Všichni viděli totéž ….. dlouhý tunel a světlo na jeho konci. Je to snad tunel vedoucí z temného pozemského světa do světa světlého bezproblémového? Pročpak každé náboženství hlásá posmrtný život? Křesťané slibují nebo pro ty poslušné a peklo pro ty odpůrce. V co tedy v posmrtí doufat? Nebe, peklo? Já a to mluvím pouze za sebe, věřím posmrtný život. Dokáži pochopit lidi , kteří spáchají sebevraždu. Sama jsem to několikrát chtěla udělat ba i jednou dokonce udělala, ale bohužel to nevyšlo… Snad někdy není jiné řešení. Smrt je koncem. Koncem lidské pouti po tomhle světě. Smrt je koncem všech nevyřešitelných problému. Smrt je jako zapomění… smrt je veliká svoboda od všeho trápení., ale to je hlavní!!! Na tohle jsem přišla v posledních dnech … Ten kdo se bojí umřít je ZBABĚLÝ!!

(Miluj své bližní i ty co nenávidíš, třebas jen i naoko, jsou všichni tak zahledění do sebe, že to nepoznají.)
Autor DvjeBorůfkovéStudánky, 01.12.2008
Přečteno 316x
Tipy 2
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ať už se na smrt díváme jakkoliv, stejně nás nemine. A ve dvaceti letech si s ní rádi zakoketujeme. Tvé dílo mě zaujalo, píšeš pěkně.

02.12.2008 12:08:00 | danaska

O tom co je smrt můžeš jen spekulovat,víra v posmrtný život je jen zoufalá snaha ega držet se svých pseudojistot za každou cenu.Neříkám že něco po smrti je nebo není,ale jestli na to chceš OPRAVDU přijít,musíš začít s čistým štítem.Nic neodmítat ani nepřijímat,jen se snažit o porozumění.Pak možná přijdeš na něco co nevidíš teď kvůli svému přesvědčení v to nebo ono.Nic na tomto světě není tak jak se nám-našemu egu-jeví..Ale na to musíš jen ty sám(a)..

02.12.2008 09:02:00 | Weylin

Smrt je přirozený způsob jak své bližní ochudit o sebe a nepřátele obohatit o ubohost...

01.12.2008 21:16:00 | Mladý pán P.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí