Počasí

Počasí

Neschopna komunikace s vlastní rodinou. Máme tu další rekord, už vás někdo rozbrečel 52 sekund po tom co jste sundaly nohy z postele? ne? Tak to gratuluju...pak ovšem přijde hřeb dne, příčina zmaru - výčitky. Když vám někdo vyčítá i barvu očí, vážně to pomůže a den může pokračovat.
Obvykle prší...škoda, že to nejde celý den, jsou to jen přeháňky. V průběhu celého dne. Až do večera, kdy se počasí musí uklidnit, musí se začít usmívat na svět, aby se mu nesmáli, musí jít tancovat, musí všechno hodit za hlavu, jakoby se nic nestalo...a v noci může pršet zas, ale musí pršešt potichu, aby ho nikdo neslyšel, kdyby se totiž někdo podíval z okna, tak by se ptal, proč právě prší, chtěl by slyšet důvod, ale počasí nemusí mít důvod pršet. Nemusí, protože je to Počasí.
A následuje další den...vážně chcete vědět jak to pokračuje?
Přečteno 359x
Tipy 14
Poslední tipující: Syala, sinoraLee, sluníčko sedmitečné, Dračičák, maranika, kouzelníček, Sádlo Zkrysy, Thesssinka, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrá betafora, škoda jen, že je tak smutná. Některý věci bez breku prostě nejdou, to je pochopitelný. Já probrečím i pohádky, to je ale o trošku veselejší příběh. I když brečím taky potichu, aby mě nikdo neslyšel, protože by se mi určitě všichni smáli.
Neboj se, není všem dnům konec, určitě pršet přestane a zase vyjde úsměvníčko ;-)

10.12.2008 23:21:00 | Dračičák

To je skvělé. Zrovna dneska jsem vstával podobně, Jen na obloze byli hvězdy a místo slz deště ticho šedivých krystalek.
Ale to bude tím, že mi kočka převrhla kotlík s lektvary a kousla do prskoše . Jo, To bylo tím…
A čím je to u tebe?

09.12.2008 08:17:00 | kouzelníček

věř mi, že vim jak to máš těžký...já to mám na intru denno denně

06.12.2008 21:41:00 | Hagiela

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí